Дослідження існуючого стану розміщення об’єктів сервісу доріг Єгипту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26906/znp.2019.52.1693

Ключові слова:

автомагістраль, об’єкт сервісу, автозаправна станція, функціональна потреба, просторовий коридор

Анотація

За даними Всесвітної організації охорони здоров'я щорічно майже 1,24 мільйона людей гине в результаті дорож-
ньо-транспортних подій на автомобільних дорогах, а 50 мільйонів – отримують серйозні травми. Майже 90% смер-
тельних випадків трапляються на автомобільних дорогах слаборозвиненних країн, зокрема Єгипту. Враховуючи ці
обставини, в роботі проведено аналіз стану та рівня забезпечення учасників дорожнього руху об'єктами сервісу на
дорогах Єгипту. Виокремлено ряд істотних недоліків щодо системного підходу в обґрунтуванні та стандартизації
відстаней розташування дорожніх послуг з урахуванням вимог користувачів доріг. За допомогою програми Google
Earth та натурних вишукувань обстежено існуючий стан розміщення об'єктів сервісу вздовж автомобільних доріг
Єгипту та інших країнах світу, зокрема Австралії. В результаті натурного обстеження виявлено наступні недоліки
розташування об’єктів сервісу на дорогах Єгипту: погане облаштування, низька якість утримання, відсутність туале-
тів, використання місць відпочинку як складських територій, відсутність місць для стоянки вантажівок, заборонено
в’їзд на багато зон для відпочинку, недостатній розмір місць відпочинку (недостатньо пропускної спроможності для
необхідної кількості вантажних автомобілів). Фактичний стан об'єктів сервісу в Єгипті характеризується невідповід-
ністю нормативним вимогам, відсутністю комплексого підходу до структури та нерівномірністю розташування (від-
стань між об’єктами змінюється від 5 до 25 км, середнє значення – 7 км). Натомість стан обєктів сервісу Австралії
характеризується більш комплексною структурою та рівномірним розташуванням вздовж автомобільних доріг (сере-
дня відстань між об’єктами сервісу – 24 м). У результаті проведеного аналізу визначено рекомендації щодо поліп-
шення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та обєктів сервісу Єгипту, що має позитивно впли-
нути на рівень аварійності на автомобільних дорогах.

Посилання

World Health Organization Egypt (2015). Retrieved

from: https://www.who.int

Central Agency Public Mobilization and Statistics

(2013). Retrieved from: http://ghdx.healthdata.org

The Egyptian Code of Roads 2008.

A Policy on the Geometric Design of Highways and

Streets (2011). American Association of State Highway and

Transportation Officials.

Taylor, Th.F. & Chanda, M. (2016). Sichinsambwe and

Blessings Chansa. Public Perceptions on Location of Filling

Stations in the City of Kitwe in Zambia. Developing Country

Studies, 6, 133-151.

Fowler, D.W., Malina, J.F.Jr., Perry, K.W. & Vliet, G.C.

(1987). Design recommendations for rest areas. FHWA/TX-

+442-4.

Zapolskyj, Yu.I. Formation of the buildings and

structures system in the highways landscapes (Dis. D.Sc.).

Voronezh, 1994. – 285 p.

Lytvynenko, T.P. & Tkachenko, I.V. (2017). Principles

of road, street and urban road beautification elements of

placing. Poltava: Shevchenko R.

Australian road research board (2005). Retrieved from:

https://www.arrb.com.au.

Roadway design manual, department of Transportation

New Jersey. (2015). Retrieved from: https://www.state.nj.us.

Rest Areas and Stopping Places, Queensland government,

(2014). Retrieved from:

https://www.tmr.qld.gov.au.

Downloads

Опубліковано

2019-07-05

Як цитувати

Tkachenko, I., Lytvynenko, T., Ilchenko, V., & Elgandour, M. (2019). Дослідження існуючого стану розміщення об’єктів сервісу доріг Єгипту. Збірник наукових праць Галузеве машинобудування будівництво, 1(52), 170–178. https://doi.org/10.26906/znp.2019.52.1693
Received 2019-10-27
Published 2019-07-05

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.