ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ CRM ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.26906/SUNZ.2024.2.060Ключові слова:
CRM, інформаційна система, інформаційні технології, проектування, інтелектуальна власністьАнотація
У статті розглянуто основні аспекти використання CRM-систем в управлінні взаємовідносинами в компаніях за умови забезпечення прав інтелектуальної власності. Визначено, що захист прав інтелектуальної власності розглядають через призму розробки та впровадження системи правових норм, які потребують регулювання відносинами, що мають на меті необхідність створення та впровадження об'єктів інтелектуальної власності. Доведена необхідність захисту прав інтелектуальної власності, що опосередкована проектуванням, розробленням та використанням спеціального програмного забезпечення. На підставі аналізу сутності поняття інтелектуальної власності та визначено основних його складових, запропоновано впровадження спеціально розробленого програмного забезпечення. Обґрунтовано вибір програмного середовища та інструментів для реалізації візуального проектування запропонованої бази даних, що об'єднує всі етапи її розробки та впровадження в єдиному безшовному середовищі з метою ергономічності та оптимізації написання коду у відповідному середовищі сценаріїв, що має на меті забезпечення генерації та відтворення таблиць, порівнянні баз даних, синхронізації схем і даних, підготовки звітів та оптимізації методики та технології їх розсилки, а також швидкого та ефективного управління безпекою в базах даних. Представлено основні напрями реалізації CRM-стратегії управління та впровадження програмних розробок у організації роботи компанії, а також компоненти інформаційного забезпечення CRM-систем. Запропоновано методику впровадження CRM-стратегії у діяльність компанії. Спроектовано та розроблено інформаційну систему обліку діяльності компанії на засадах CRM-системи. Визначено основні особливості, переваги та недоліки використання CRM-систем у діяльності компанії. Наукова та практична корисність запропонованої інформаційної системи управління дозволяє покроково та покомпонентно аналізувати усі бізнес-процеси, приймати управлінські рішення з метою кращого співробітництва та правого забезпечення інтелектуальної власності в сучасному інформаційному просторі.Завантаження
Посилання
Korpusenko D. The best CRM systems URL: https://dta-ua.site/krashchi-crm-sistemi?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIoYLXx_PchAMVjICDBx15HgHaEAMYASAAEgLI7_D_BwE
Chubenko G., Loshytskyi M., Pavlov D., Bychkova S., Yunin O. Study of the client's financial activities; Business relations. Terminological dictionary on preventing and countering the legalization (laundering) of criminal proceeds. Kyiv, 2018. 219.
Popova K. What is a CRM system: a complete guide to choosing a CRM for beginners URL: https://nethunt.ua/blog/shcho-takie-crm-sistiema-povnii-ghid-po-viboru-crm-dlia-pochatkivtsiv/
Hafiyak, A. CRM system as a component of modern intelligent management technologies. Intellectual technologies for managing transport processes. Kharkiv, 2020. 44-45.
Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Develop ment and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613, doi: https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613
Dotsenko, N., Chumachenko, I., Galkin, A., Kuchuk, H. and Chumachenko, D. (2023), “Modeling the Transformation of Configuration Management Processes in a Multi-Project Environment”, Sustainability (Switzerland), Vol. 15(19), 14308, doi: https://doi.org/10.3390/su151914308
Dolgova L., Yamnenko H. Use of information system tools for automation of business processes of the enterprise Economic Analysis, Volume 31. No. 2. 2021. 90-97.