РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ
Ключові слова:
інформація, інформаційні системи, система управління взаємовідносинами з клієнтами, програмне забезпечення
Анотація
Стаття аналізує стан проблеми розробки та впровадження інформаційної системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Розглянуто особливості поняття «система управління взаємовідносинами з клієнтами». Авторами виконано аналіз розробленої системи та впровадження її в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Показані та проаналізовані можливості інтенсифікації розвитку інформаційного процесу в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Розроблено базу даних для вирішення проблеми програмного забезпечення в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі.Завантаження
Дані про завантаження поки що недоступні.
Посилання
1. An overview of the top twenty CRM systems for business. URL: https://esputnik.com/uk/blog/oglyad-dvadcyatki-najk
2. Integration and implementation of one of the best CRMs in the world to automate the work of the sales department URL: https://uk.crmoz.com/crm-zoho
3. Kapiton, A. Modern problems of information security. Причорноморські публічно-правові читання: Матеріали міжнародної наукової конференції. Гельветика. 2021. Ч. 1. С.99-101.
4. What is a CRM system and how does it work? URL: https://www.terrasoft.ua/page/definition-crm
5. Аксютіна, А., Нестерцова-Собакарь, О., Тропін, В. Інтелектуальна власність: навч. посібник Дніпро, Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2017. 140 с.
6. Опис продукту dbForge Studio URL: https://itpro.ua/product/dbforge/?tab=description
7. Парпан, У. Інформатизація – сучасна тенденція розвитку освіти URL: http://aphd.ua/publication-381/
2. Integration and implementation of one of the best CRMs in the world to automate the work of the sales department URL: https://uk.crmoz.com/crm-zoho
3. Kapiton, A. Modern problems of information security. Причорноморські публічно-правові читання: Матеріали міжнародної наукової конференції. Гельветика. 2021. Ч. 1. С.99-101.
4. What is a CRM system and how does it work? URL: https://www.terrasoft.ua/page/definition-crm
5. Аксютіна, А., Нестерцова-Собакарь, О., Тропін, В. Інтелектуальна власність: навч. посібник Дніпро, Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2017. 140 с.
6. Опис продукту dbForge Studio URL: https://itpro.ua/product/dbforge/?tab=description
7. Парпан, У. Інформатизація – сучасна тенденція розвитку освіти URL: http://aphd.ua/publication-381/
Опубліковано
2022-06-07
Як цитувати
Kapiton A. Розробка та впровадження інформаційної системи управління взаємовідносинами з клієнтами / A. Kapiton, R. Baranenko, TyshсhenkoD., T. Franchuk // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2022. – Т. 2 (68). – С. 24-26. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2022.2.024.
Розділ
Управління в складних системах
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.