РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ

Автор(и)

  • A. Kapiton
  • R. Baranenko
  • D. Tyshсhenko
  • T. Franchuk

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2022.2.024

Ключові слова:

інформація, інформаційні системи, система управління взаємовідносинами з клієнтами, програмне забезпечення

Анотація

Стаття аналізує стан проблеми розробки та впровадження інформаційної системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Розглянуто особливості поняття «система управління взаємовідносинами з клієнтами». Авторами виконано аналіз розробленої системи та впровадження її в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Показані та проаналізовані можливості інтенсифікації розвитку інформаційного процесу в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі. Розроблено базу даних для вирішення проблеми програмного забезпечення в сфері підвищення кваліфікації фахівців ІТ галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

An overview of the top twenty CRM systems for business. URL: https://esputnik.com/uk/blog/oglyad-dvadcyatki-najk

Integration and implementation of one of the best CRMs in the world to automate the work of the sales department URL: https://uk.crmoz.com/crm-zoho

Kapiton, A. Modern problems of information security. Причорноморські публічно-правові читання: Матеріали міжнародної наукової конференції. Гельветика. 2021. Ч. 1. С.99-101.

What is a CRM system and how does it work? URL: https://www.terrasoft.ua/page/definition-crm

Аксютіна, А., Нестерцова-Собакарь, О., Тропін, В. Інтелектуальна власність: навч. посібник Дніпро, Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2017. 140 с.

Опис продукту dbForge Studio URL: https://itpro.ua/product/dbforge/?tab=description

Парпан, У. Інформатизація – сучасна тенденція розвитку освіти URL: http://aphd.ua/publication-381/

Downloads

Опубліковано

2022-06-07

Номер

Розділ

Управління в складних системах

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>