ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КІБЕРПРОСТОРУ ТА ЙОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ
DOI:
https://doi.org/10.26906/SUNZ.2021.3.089Ключові слова:
інформаційні технології, кіберпростір, Інтернет-ігрові розлади, віртуалізація, геймерствоАнотація
Стаття присвячена аналізу проблематики та дослідженню впливу соціальних і психологічних факторів, які впливають на формування Інтернет-залежної поведінки особистості в умовах підвищення значення ролі кіберпростору в умовах сьогодення. В статті досліджено проблеми міжособистісної комунікації в цифровому просторі, що призводить до віртуалізації життєвого простору сучасної людини, викликаючи певну специфічну небезпеку, особливі потреби і залежності. Проаналізовано результати наукових досліджень в цій області, а саме ті, що присвячено темі впливу інформаційних технологій на людину, спираючись на специфіку цифровізації освітнього простору, з точки зору сучасного розвитку інформаційного середовища світу. Авторами досліджено основні різновиди діяльності в інтернет: пізнавальна, ігрова та комунікативна, які безпосередньо відповідають за конкретні зміни особистостіЗавантаження
Посилання
Інтернет-залежність української молоді: сучасний стан проблеми URL: https://commons.com.ua/uk/internet-zalezhnist/
Evzikova, O. Google Education Tools URL: http://teachtech.ru/instrumenty-veb-2-0/instrumenty-google-dlya-obrazovaniya.html.
Hafiiak, A. (2019). Problems of professional competence of future specialists on information and communication technologies in universities. Series: Education And Pedagogy, 10 (2), 15-18.
Інтернет-залежність: як діагностувати та позбутися? URL: https://thepoint.rabota.ua/internet-zalezhnist-yak-diahnostuvaty-ta-pozbutysya/
Mozhaev, O., Kuchuk, H., Kuchuk, N., Mykhailo, M., Lohvynenko, M. (2017), “Multiservice network security metric”, 2nd International Conference on Advanced Information and Communication Technologies, AICT 2017 – Proceedings, pp. 133-136, DOI: https://doi.org/10.1109/AIACT.2017.8020083
Hafiiak, А., Borodina, Е., Shefer, О., Alyoshin, S. (2019). The information technology and mobile applications appliance for the future specialists preparation in higher education institutions. Control, Navigation and Communication Systems, 3 (55), 76–79.