КРИТЕРІЙ ВКЛЮЧЕННЯ РЕГУЛЬОВАНОГО ПЕРЕХРЕСТЯ В ПЛАН ПРОСТОРОВОЇ КООРДИНАЦІЇ

Автор(и)

  • Peter Horbachov
  • Yevhen Liubyi

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2024.4.021

Ключові слова:

зелена хвиля, інтенсивність, пачка автомобілів, план просторової координації, регульоване перехрестя

Анотація

Стаття містить результати опису і обґрунтування кількісного критерію розширення плану просторової координації на ділянках міської вулично-дорожньої мережі. Використання запропонованого критерію дозволяє робити висновки про доцільність включення додаткового регульованого перехрестя до просторової координації на підставі даних про інтенсивності транспортного потоку на ділянках вулично-дорожньої мережі, що досліджується. Розроблений критерій відповідає прийнятій методиці розрахунку тривалості світлофорного циклу, яка ґрунтується на формуванні пачок зеленої хвилі у кожному напрямі руху ділянками вулично-дорожньої мережі міста. Наступними етапами дослідження в цьому напрямку є розробка імітаційної моделі плану просторової координації на ділянці вулично-дорожньої мережі та експериментальна перевірка працездатності запропонованого критерію включення додаткового регульованого перехрестя в план координації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ройко, Ю.Я., Грицунь, О.М. (2014). Підвищення ефективності функціонування ділянок вулично-дорожньої мережі в умовах координованого регулювання. Наукові нотатки, 45, 472-476.

Хітров, І.О. та ін. (2021). Аналіз транспортних затримок в центральній частині міста та шляхи їх зниження. Вісник машинобудування та транспорту, 2(14), 131-139. https://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-131-139.

Кондрашова, В.Д. Магістральне управління транспортних потоків. Матеріали конференції [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://eprints.kname.edu.ua/52334/1/%D1%871-161-163.pdf.

Gluck, J., Levinson, H.S., Stover, V. (1999). Impacts of Access Management Techniques, NCHRP Report 420, Transportation Research Board, Washington, DC. 157 p.

Горбачов, П.Ф., Макарічев, О.В., Любий, Є.В. (2024). Імітаційне моделювання часу випередження включення дозвільного сигналу світлофора в плані координації на міських магістралях. Вісник ВПІ, 3, 112–124. https://doi.org/10.31649/1997-9266-2024-174-3-112-124.

Wang, X.B., Yin, K., Liu, H. (2018). Vehicle actuated signal performance under general traffic at an isolated intersection. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 95, 582-598. https://doi.org/10.1016/j.trc.2018.08.002.

Wierzchowska, A. (2016). Design of Traffic-Actuated Plan Selection Road Signal Control : Thesis of Master Degree. Roma: Sapienza Universita di Roma. 123 p. https://web.uniroma1.it/cdaingtrasporti/sites/default/files/Thesis_AngelikaWierzchowska.pdf.

Robertson, D.I. (1986). Research on the TRANSYT and SCOOT Methods of Signal Coordination. ITE Journal, 56(1), 36-40.

Gartner, N.H., Little, J.D.C., Gabbay, H. (1976). Simultaneous Optimization of Offsets, Splits, and Cycle Time. Transportation Research Record, 596, 5-15.

National Research Concil. (2010). Highway Capacity Manual. Washington, DC: TRB. 1475 р.

Downloads

Опубліковано

2024-11-28

Номер

Розділ

Автомобільний, річковий, морський та авіаційний транспорт