АНАЛІТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАТРИМОК НА РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЯХ ПРИ ГРУПОВОМУ ПРИБУТТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДО НИХ

  • Peter Horbachov
  • Yevhen Liubyi
  • Oleksandr Kolii
Ключові слова: аналітичні моделі, групове прибуття, зелена хвиля, пачка автомобілів, план координації, транспортні затримки

Анотація

У статті представлені результати уточнення аналітичних моделей, які можна використовувати для оцінювання затримок транспортних засобів, які рухаються скоординованими ділянками міських магістралей в умовах низького навантаження та при їхньому груповому прибутті до чергового перехрестя в плані координації. Використання отриманих в роботі залежностей є дуже актуальним на прикладі просторової координації роботи світлофорів на вулично-дорожній мережі міст, коли є ділянки з близько розташованими світлофорними об’єктами. Подальшим напрямком проведення досліджень є експериментальна перевірка розроблених аналітичних моделей визначення середньої затримки транспортних засобів, що рухаються скоординованими ділянками міських магістралей, за умови їх групового прибуття до перехресть.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. Любий, Є.В. (2022). Аналіз методів формування планів координації світлофорних об’єктів. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(19), 108-122. https://doi.org/10.36910/automash.v2i19.909.
2. Любий, Є.В., Горбачов П.Ф. (2022). Методика оцінки часу, необхідного для забезпечення рівномірного руху пачки автомобілів на координованій ділянці міської магістралі. Автомобіль і електроніка. Сучасні технології, 22, 81-91. https://doi.org/10.30977/VEIT.2022.22.0.2.
3. Горбачов, П.Ф., Любий, Є.В. (2023). Підхід до оцінювання затримок транспортних потоків у плані координації. Системи управління, навігації та зв’язку, 2(72), 15-19. doi: https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.2.015.
4. Горбачов, П.Ф., Макарічев, О.В., Шевченко, В.В. (2019). Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання. Автомобільний транспорт, 44, 30–39. https://doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2019.44.0.30.
5. National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine. (2015). Signal Timing Manual – Second Edition. Washington, DC: The National Academies Press. https://doi.org/10.17226/22097.
6. Webster, F.V. (1958). Traffic Signal Settings. Road Research Technical Paper No. 39. London: Department of Scientific and Industrial Research, 45 р.
7. National Research Concil. (2010). Highway Capacity Manual. Washington, DC: TRB. 1475 р.
8. Institute of Transportation Engineers. (2008). Canadian Capacity Guide for Signalized Intersections. Canada, Ottawa: ITE.232 p.
9. Austroads. (2020). Guide to Traffic Management Part 9: Transport Control Systems – Strategies and Operations. Publication No. AGTM09-20. 271 p.
10. Мінь В.Д. (2021). Підвищення ефективності організації дорожнього руху в транспортних районах міста : дисертація доктор філософії. Харків: ХНАДУ. 205 с.
Опубліковано
2023-09-15
Як цитувати
Horbachov Peter Аналітичне моделювання транспортних затримок на регульованих перехрестях при груповому прибутті транспортних засобів до них / Peter Horbachov, Yevhen Liubyi, Oleksandr Kolii // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2023. – Т. 3 (73). – С. 5-9. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.3.005.
Розділ
Автомобільний, річковий, морський та авіаційний транспорт