ОПТИМІЗАЦІЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ В СЕРЕДОВИЩІ UNITY

  • Mykyta Matvieiev
  • Heorhii Kuchuk
Ключові слова: мобільна гра, оптимізація, кросплатформність, unity, android, windows

Анотація

Актуальність. В наш час мобільні ігри – найшвидше зростаючий сегмент ігрового ринку. Ігри впевнено займають перше місце за виручкою та завантаженням у Google Play та App Store. Однак вже сьогодні розробники все частіше створюють ігри не тільки під мобільні платформи, а й під персональні комп'ютери одночасно, адже спостерігається збільшення інтересу користувачів до мобільних ігор, які здатні працювати не на одній, а на декількох платформах. Такі ігри дозволяють розгорнути той самий код на кількох платформах, отже у таку гру люди можуть грати на будь-якому пристрої (смартфон або комп’ютер). Метою даної роботи є оптимізація роботи власно розробленої мобільної гри в середовищі Unity та розширення її доступності для персональних комп’ютерів на системі Windows. Об’єктом дослідження є 2D мобільна гра AirMan в середовищі Unity. Предметом дослідження є методи діагностики та оптимізації гри. Результати. У результаті оптимізації гри навантаження на оперативну пам’ять при старті ігрового процесу зменшено з 445 до 336 мегабайт, а середній показник використання пам’яті становив 310,2 проти 363,5 мегабайт при початковому тестуванні гри. Гру AirMan зроблено кросплатформною. Висновок. Покращено роботу гри AirMan в середовищі Unity та розширено її доступність для персональних комп’ютерів на системі Windows і як наслідок – збільшено аудиторію гравців.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. Електронна стаття Tom Wijman «The Games Market Will Decline -4.3% to $184.4 Billion in 2022; Long-Term Outlook Remains Positive» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://newzoo.com/insights/articles/the-games-market-willdecline-4-3-to-184-4-billion-in-2022 (дата звернення 25.11.2022).
2. Електронна стаття Emma McDonald «Newzoo’s Games Market Estimates and Forecasts» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://newzoo.com/insights/articles/the-latest-games-market-size-estimates-and-forecasts (дата звернення 25.11.2022).
3. Hui, Ng & Chieng, Liu & Ting, Wen & Mohamed, Hasimah & Mohd Arshad, Muhammad. (2013), «Cross-platform mobile applications for android and iOS», 6th Joint IFIP Wireless and Mobile Networking Conference (WMNC), Pp. 1-4. doi:https://doi.org/10.1109/WMNC.2013.6548969.
4. П. Дейтел, Х. Дейтел, Э. Дейтел, М. Моргано (2013), «Android для программистов: создаём приложения», 560 с.
5. Yan, Q., Hu, GY., Ni, GQ., Jiang, JS., Long, JX. (2016), «Research on the Development Technology of Cross Platform Hybrid Mobile Application Based on HTML5», Proceedings of the 2016 International conference on communications, information management and network security, 47, Pp.168-171, WOS:000390854400042, ISBN 978-94-6252-247-3, ISSN 2352-538X
6. Седых И.А. (2020), «Индустрия компьютерных игр», 74 с.
7. Cheon, Y., Chavez, C. (2021), «Converting Android Native Apps to Flutter Cross-Platform Apps», IEEE: 2021 International conference on computational science and computational intelligence (CSCI 2021), Pp. 1898-1904. doi:https://doi.org/10.1109/CSCI54926.2021.00355, WOS:000832229300341, ISBN: 978-1-6654-5841-2.
8. Bennis, L., Amali, S., El Faddouli, NE. (2020), «Generating Adaptive Learning Games to Multiple Mobile Platforms», Advanced intelligent systems for sustainable development (AI2SD'2019), V. 1 – Advanced intelligent systems for education and intelligent learning system. Advances in Intelligent Systems and Computing, 1102, Pp. 129-135. doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-36653-7_13, WOS:000656953100013, ISSN: 2194-5357, eISSN: 2194-5365. ISBN: 978-3-030-36653-7; 978-3-030-36652-0.
9. Vaquero-Melchor, D., Bernardos, AM., Bergesio, L. (2020), «SARA: A Microservice-Based Architecture for Cross-Platform Collaborative Augmented Reality», Applied sciences-basel. 10, 6, 2074, doi: https://doi.org/10.3390/app10062074 WOS:000529252800175.
10. Smilovitch, M., Lachman, R. (2019), «BirdQuestVR: A Cross-Platform Asymmetric Communication Game», CHI PLAY'19: Extended abstracts of the annual symposium on computer-human interaction in play, Pp. 307-313, doi:https://doi.org/10.1145/3341215.3358246/, ISBN: 978-1-4503-6871-1.
11. Sarinho, VT., de Azevedo, GS., Boaventura, FMB. (2018), «Providing an IM Cross-Platform Game Engine for Text-Messaging Games», 17th brazilian symposium on computer games and digital entertaINMENT (SBGAMES 2018): Brazilian Symposium on Games and Digital Entertainment SBGAMES, Pp. 212-220, doi: https://doi.org/10.1109/SBGAMES.2018.00033 WOS:000467962600024, ISSN: 2159-6654, eISSN: 2159-6662 ISBN: 978-1-5386-7769-8.
12. Schlueter, J., Baiotto, H., Hoover, M., Kalivarapu, V., Evans, G., Winer, E. (2017), «Best practices for cross-platform virtual reality development», Degraded environments: sensing, processing, and display 2017, V. 10197, UNSP 1019709. doi:https://doi.org/10.1117/12.2262718, WOS:000406803100007.
13. Коваленко А. А., Кучук Г. А. Методи синтезу інформаційної та технічної структур системи управління об’єктом критичного застосування. Сучасні інформаційні системи. 2018. Т. 2, № 1. С. 22–27. DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2018.1.04.
14. Свиридов А. C., Коваленко А. А., Кучук Г. А. Метод перерозподілу пропускної здатності критичної ділянки мережі на основі удосконалення ON/OFF-моделі трафіку. Сучасні інформаційні системи. 2018. Т. 2, № 2. С. 139–144. DOI:https://doi.org/10.20998/2522-9052.2018.2.24.
15. Левашенко В. Г., Ляшенко О. С., Кучук Г. А. Побудова системи підтримки прийняття рішень на основі нечітких даних. Сучасні інформаційні системи. 2020. Том 4, № 4. С. 48-56. DOI: https://10.20998/2522-9052.2020.4.07
16. Кучук Г.А., Матвєєв М.І (2022), «Мобільна гра в середовищі Unity проблеми інформатизації», Тези доповідей десятої міжнародної науково-технічної конференції: «Проблеми інформатизації», 24 – 25 листопада 2022 року, Т. 2, С.116, available at: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4231.
17. Кучук Г.А., Матвєєв М.І (2022), «Розробка двомірного ігрового застосунку», Матеріали IV Міжнарод. наук.-техн. конфер.: «Автоматизація, електроніка, інформаційно-вимірювальні технології: освіта, наука, практика», 01- 02 грудня 2022 р., С. 19-20, available at: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60095.
18. Електронна стаття «Гайд по оптимизации мобильных игр в Unity» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://dtf.ru/s/unity/293563-gayd-po-optimizacii-mobilnyh-igr-v-unity (дата звернення 19.03.2023).
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Matvieiev Mykyta Оптимізація мобільної гри в середовищі unity / Mykyta Matvieiev, Heorhii Kuchuk // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2023. – Т. 2 (72). – С. 131-134. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.2.131.
Розділ
Інформаційні технології

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)