АНАЛІЗ МЕТОДІВ ОПТИМІЗАЦІЇ ВЕБЗАСТОСУНКІВ З ДОПОВНЕНОЮ РЕАЛЬНІСТЮ

Автор(и)

  • Mykyta Matvieiev

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2024.4.106

Ключові слова:

веб, доповнена реальність, оптимізація

Анотація

Актуальність. З розвитком мобільних і бездротових технологій, AR отримала новий поштовх для інтеграції у повсякденне життя, зокрема завдяки WebAR. Технологія швидко впроваджується у різні сфери, такі як торгівля, медицина та освіта. Однак існують технічні виклики, зокрема відсутність стандартів для 3D-технологій у вебзастосунках, що обмежує якість і продуктивність додатків AR. Оптимізація цих додатків є важливим аспектом для покращення користувацького досвіду і розширення застосування AR у різних галузях. Метою даної роботи є аналіз методів оптимізації вебзастосунків з доповненою реальністю. Об’єктом дослідження є вебзастосунки з доповненою реальністю. Предметом дослідження є методи оптимізації вебдpfcnjceyків з доповненою реальністю. Результати. У роботі проаналізовано методи оптимізації вебдодатків з доповненою реальністю. Висновок. Проведено аналіз методів оптимізації вебзастосунків з доповненою реальністю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Khan A., Khusro S. The Rise of Augmented Reality Browsers: Trends, Challenges and Opportunities // Pakistan journal of science. 2015. 67. P. 288-300. DOI: 10.57041/pjs.v67i3.624.

Siriwardhana Y., Porambage P., Liyanage M., Ylianttila M. A Survey on Mobile Augmented Reality With 5G Mobile Edge Computing: Architectures, Applications, and Technical Aspects // IEEE Communications Surveys & Tutorials. 2021. Vol. 23. No. 2. P. 1160-1192. DOI: 10.1109/COMST.2021.3061981.

Parekh P., Patel S., Patel N., Shah M. Systematic Review and Meta-Analysis of Augmented Reality in Medicine, Retail, and Games // Visual Comput. Ind. Biomed. Art. 2020. Vol. 3. No. 1. Article 21. DOI: 10.1186/s42492-020-00057-7.

Butt A., Ahmad H., Muzaffar A., Ali F., Shafique N. WOW, the Make-Up AR App is Impressive: A Comparative Study Between China and South Korea // Journal of Services Marketing. 2022. Vol. 36. No. 1. P. 73-88. DOI: 10.1108/JSM-12-2020-0508.

Li L., Qiao X., Lu Q., Ren P., Lin R. Rendering Optimization for Mobile Web 3D Based on Animation Data Separation and On-Demand Loading // IEEE Access. 2020. Vol. 8. P. 88474-88486. DOI: 10.1109/ACCESS.2020.2993613.

Boutsi A.-M., Ioannidis C., Verykokou S. Multi-Resolution 3D Rendering for High-Performance Web AR // Sensors. 2023. Vol. 23. Article 6885. DOI: 10.3390/s23156885.

Noh H., Song H. HA2RS: HTTP Adaptive Augmented Reality Streaming System // IEEE Trans. Mob. Comput. 2023. Vol. 22. P. 2741–2755. DOI: 10.1109/TMC.2021.3132665.

gLTF Runtime 3D Asset Delivery. Available online: https://www.khronos.org/gltf/ (accessed on 20 October 2024).

Lentz W. R., Brutzman P. D., Kamburelis M. X3D and GlTF Model Differencing for Conversions. Comparison and Conformance Testing // Proceedings of the 26th International Conference on 3D Web Technology. 8 November 2021. P. 1–7. DOI: 10.1145/3485444.3493230.

Downloads

Опубліковано

2024-11-28

Номер

Розділ

Інформаційні технології