Маркетингові стратегії для розвитку індустрії гостинності та туризму: адаптація до умов повоєнної економіки в Україні
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2024.4(95).3606Ключові слова:
маркетингові стратегії, індустрія гостинності та туризму, споживчі пріоритети, попит, цифрова платформа, безпека, повоєнне відновленняАнотація
У даній статті розглянуто теоретичні основи і формування практичних рекомендацій з розробки маркетингових стратегій розвитку готельної та туристичної індустрії в Україні. Проаналізовано динаміку надходження від готельної та туристичної індустрії. Продемонстровано необхідність визначення факторів, що впливають на формування маркетингових стратегій розвитку індустрії гостинності та туризму. Представлені основні маркетингові стратегії розвитку індустрії гостинності та туризму, використання яких дозволить вивести її на новий рівень. Так як у період післявоєнного відновлення туристи будуть приділяти більше уваги забезпеченню безпеки, стабільності, комфорту та емоційному відновленню, постає необхідність враховувати ці фактори при побудові маркетингових стратегій. Запропоновано маркетингові стратегії для цієї галузі в повоєнній економіці, які можуть стати визначальним фактором залучення клієнтів і забезпечення стійкого зростання ринку.
Посилання
1. Гарбар Ж.В., Гонтарук Я.В. Маркетингові інновації в індустрії гостинності України. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 5. С. 36–44.
2. Мендела І.Я., Мендела Є.М. Маркетингові інновації в готельному бізнесі. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 4. С. 21–25.
3. Балацька Н., Вдовічена О., Радкевич Л., Стренковська А., Робул Ю. Digital technologies and digital marketing: new opportunities for tourism and hospitality business. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2022. Том 6 (47). С. 424–432.
4. Ivasciuc І.S. Organic Growth Marketing Strategies in Hospitality Industry. International Journal of Economic Practices and Theories. 2014. Vol. 4, No. 5 Special issue on Marketing and Business Development. URL: https://www.researchgate.net/publication/294258733_Organic_Growth_Marketing_Strategies_in_Hospitality_Industry (дата звернення: 20.11.2024).
5. Murniati, Suryaning Bawono. Hotel marketing strategies in digital era. URL: https://www.researchgate.net/publication/355083197_Hotel_Marketing_Strategies_in_the_Digital_Age (дата звернення: 20.11.2024).
6. Sagar Bhatt, Dr. Rakesh Dani Social Media: Marketing Strategies in Hospitality Industry. URL:https://www.researchgate.net/publication/362513213_Social_Media_Marketing_Strategies_in_Hospitality_Industry (дата звернення: 20.11.2024).
7. Anshul Garg, Jeetesh Kumar Social media marketing influence on Boutique Hotel customers’ purchase intention in Malaysia. Tourism & Management Studies. 2021. № 17(3). Р. 51–62. URL: https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/8069385.pdf (дата звернення: 20.11.2024).
8. Belias Dimitriosa,, Rossidis Ioannisb, Ntalakos Angelosa, Trihas Nikolaos Digital Marketing: The Case of Digital Marketing Strategies on Luxurious Hotels. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050923003496 (дата звернення: 20.11.2024).
9. Dafinka Mucunska, Dejan Nakovski. Digital Marketing in Hospitality – Case Study Hotel Manastir. UTMS Journal of Economics. No. 13(1). P. 67–75. URL: https://www.utmsjoe.mk/files/Vol.13.No.1/6. (дата звернення: 20.11.2024).
10. Jorge Daniel Hernandez-Padilla, Andre Donayre-Gallo1, Franklin Cordova-Buiza, Wilver Auccahuasi. Innovative Digital Marketing Strategies to Increase Demand in a Hotel Company. URL: https://papers.academic-conferences.org/index.php/ecie/article/download/1818/1574 (дата звернення: 20.11.2024).
11. Bilgihan, Anil, Ricci, Peter. New era of hotel marketing: integration of advanced technologies with basic marketing principles. Journal of Hospitality and Tourism Technology. 2023. Vol. 15 № 1. P. 123–137. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JHTT-04-2023-0095/full/pdf?title=the-new-era-of-hotel-marketing-integrating-cutting-edge-technologies-with-core-marketing-principles (дата звернення: 20.11.2024).
12. Воляник Г.М., Марушко Н.С. Сучасні маркетингові стратегії у готельному бізнесі: інструменти залучення та утримання клієнтів. Економіка та суспільство. 2024. Випуск № 66. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/download/4628/4570/ (дата звернення: 20.11.2024).
13. Туристична статистика України: динаміка податкових надходжень по регіонах. Державне Агентство Розвитку Туризму України. 2023. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-ukrayini-dinamikapodatkovih-nadhodzhen-po-regionah (дата звернення: 20.11.2024).
14. Публічний звіт Голови Державного агентства розвитку туризму України М. Олеськів за 2023 рік. URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/17-civik-2018/zvit2023/zvit_DART_2023.pdf (дата звернення: 20.11.2024).
15. Паславська В.В., Орлова О.М., Басараб О.В. Маркетингові стратегії готельно-туристичного бізнесу в умовах пандемії коронавірусу. Економіка та суспільство. 2021. Випуск № 32. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/851 (дата звернення: 20.11.2024).
1. Harbar Zh. V., Hontaruk Ya. V. (2022) Marketynhovi innovatsii v industrii hostynnosti Ukrainy [Marketing innovations in the hospitality industry of Ukraine]. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi - The tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe. no. 5. рр. 36–44.
2. Mendela I. Ya., Mendela Ye. M. (2022) Marketynhovi innovatsii v hotelnomu biznesi [Marketing innovations in the hotel business Marketing innovations in the hotel business]. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi - The tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe. no. 4. рр. 21–25.
3. Balatska N., Vdovichena O., Radkevych L., Strenkovska A., Robul Yu. (2022) Digital technologies and digital marketing: new opportunities for tourism and hospitality business. Finansovo-kredytna diialnist: problemy teorii ta praktyky - Financial and Credit Activities: Problems of Theory and Practice. vol. 6 (47). рр. 424–432.
4. Ivasciuc I. S. Organic Growth Marketing Strategies in Hospitality Industry. International Journal of Economic Practices and Theories. Special issue on Marketing and Business Development. Available at: https://www.researchgate.net/publication/294258733_Organic_Growth_Marketing_Strategies_in_Hospitality_Industry (accessed November 20, 2024).
5. Murniati, Suryaning Bawono. Hotel marketing strategies in digital era. Available at: https://www.researchgate.net/publication/355083197_Hotel_Marketing_Strategies_in_the_Digital_Age (accessed November 20, 2024).
6. Sagar Bhatt, Dr. Rakesh Dani Social Media: Marketing Strategies in Hospitality Industry. Available at: https://www.researchgate.net/publication/362513213_Social_Media_Marketing_Strategies_in_Hospitality_Industry (accessed November 20, 2024).
7. Anshul Garg, Jeetesh Kumar (2021) Social media marketing influence on Boutique Hotel customers’ purchase intention in Malaysia. Tourism & Management Studies. no. 17(3). pp. 51–62. Available at: https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/8069385.pdf (accessed November 20, 2024).
8. Belias Dimitriosa, Rossidis Ioannisb, Ntalakos Angelosa, Trihas Nikolaos Digital Marketing: The Case of Digital Marketing Strategies on Luxurious Hotels. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050923003496 (accessed November 20, 2024).
9. Dafinka Mucunska, Dejan Nakovski. Digital Marketing in Hospitality – Case Study Hotel Manastir. UTMS Journal of Economics. no. 13(1), pp. 67–75. Available at: https://www.utmsjoe.mk/files/Vol.13.No.1/6. (accessed November 20, 2024).
10. Jorge Daniel Hernandez-Padilla, Andre Donayre-Gallo1, Franklin Cordova-Buiza, Wilver Auccahuasi. Innovative Digital Marketing Strategies to Increase Demand in a Hotel Company. Available at: https://papers.academic-conferences.org/index.php/ecie/article/download/1818/1574 (accessed November 20, 2024).
11. Bilgihan Anil, Ricci Peter (2023) New era of hotel marketing: integration of advanced technologies with basic marketing principles. Journal of Hospitality and Tourism Technology. vol. 15, no. 1. рр. 123–137. Available at: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JHTT-04-2023-0095/full/pdf?title=the-new-era-of-hotel-marketing-integrating-cutting-edge-technologies-with-core-marketing-principles (accessed November 20, 2024).
12. Volianyk H. M., Marushko N. S. (2024) suchasni marketynhovi stratehii u hotelnomu biznesi: instrumenty zaluchennia ta utrymannia kliientiv [Modern marketing strategies in the hotel business: tools for attracting and retaining customers]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society. is 66. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/download/4628/4570/ (accessed November 20, 2024).
13. Turystychna statystyka Ukrainy: dynamika podatkovykh nadkhodzhen po rehionakh. Derzhavne Ahentstvo Rozvytku Turyzmu Ukrainy [Tourism statistics of Ukraine: dynamics of tax revenues by regions. State Agency for Tourism Development of Ukraine]. (2023). Available at: https://www.tourism.gov.ua/blog/turistichna-statistika-ukrayini-dinamika podatkovih-nadhodzhen-po-regionah (accessed November 20, 2024).
14. Publichnyi zvit Holovy Derzhavnoho ahentstva rozvytku turyzmu Ukrainy M. Oleskiv za 2023 rik [Public report of the Head of the State Agency for Tourism Development of Ukraine M. Oleskiv for 2023]. Available at: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/17-civik-2018/zvit2023/zvit_DART_2023.pdf (accessed November 20, 2024).
15. Paslavska V. V., Orlova O. M., Basarab O. V. (2021) Marketynhovi stratehii hotelno-turystychnoho biznesu v umovakh pandemii koronavirusu [Marketing strategies of the hotel and tourism business in the context of the coronavirus pandemic]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society. is. 32. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/851 (accessed November 20, 2024).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.