Аналіз процесу комунікації за показниками якості бізнес-інститутів в Азербайджані
Анотація
У наш час важливість процесу комунікації для організацій відіграє життєво важливу роль, особливо з розвитком подій у світі технологій. У конкурентному середовищі компаніям необхідно ефективно використовувати корпоративні комунікації як захисту своєї присутності, а й у тому, щоб виділитися і бути обраними цільової аудиторією. Крім того, щоб отримати перевагу, організації мають поставити корпоративну комунікацію до центру свого стратегічного планування. Компанії, які надають пріоритет якісній робочій силі в Азербайджані, повинні серйозно підійти до інституціоналізації, щоб підвищити свою продуктивність і прибутковість, а також розширити свою частку на ринку. При створенні нашій країні інституціоналізованих структур інститутів, якими необхідно систематично управляти у межах певних правил, успіх інститутів забезпечується проходженням шляху у межах плану та програми. Щоб збільшити цей успіх та ефективно спілкуватися з цільовою аудиторією, організації повинні отримати вигоду з інструментів корпоративних комунікацій з різними характеристиками з погляду стратегії, форми та змісту. У цій статті розглянуто поняття, пов'язані з корпоративною комунікацією, поняття, визначення та сфера застосування корпоративної комунікації, стратегічна корпоративна комунікація, галузі взаємодії корпоративної комунікації, фактори, що перешкоджають корпоративній комунікації, моделі мережі корпоративної комунікації, розгляд методів та інструментів, що використовуються у корпоративній комунікації. комунікації, а також дослідження компаній, що діють в Азербайджані, було проаналізовано ступінь важливості процесу корпоративних комунікацій з погляду розвитку показників якості бізнес-підприємств.
Посилання
2. Alirzayev A. G. (2005) Problems of social and economic development of Azerbaijan under the conditions of reforms and acceleration strategy: experience, trends and prospective directions. Baku: Adiloğiu" publishing house.
3. Fins.az. Available at: https://fins.az/biznes/300658/bir-cox-sahibkarlarinkommunikasiya-problemi-var/
4. Hussaini S. W. (2021) Influence of effective communication on business affluence. International Journal of Advanced Research in Science, Communication and Technology, pр. 596–599.
5. Hynes G. E. (2012) Improving employees’ interpersonal communication competencies: A qualitative study. Business communication quarterly, no. 75(4), pp. 466–475.
6. Kaplan R. S., Norton D. P. (1992) The Balanced Scorecard: Measures that Drive Performance. Harvard Business Review. Pp. 71–79.
7. Karakas B. (2003) Is Performance Management Important in Public Administration. Proceedings of the 3rd National Congress of Quality in Public Administration. Ankara, pp. 337–341.
8. Kotler P., Lee N. (2008) Corporate Social Responsibility, Istanbul: Mediacat Publications.
9. Radovic Markovic M. (2011) Organisation Behaviour and Culture: Globalization and the changing environmemt of organizations. VDM Verllag Dr Muller, p. 348.
10. Sabuncuoghlu Z., & Gumush M. (2016) Organizational Communication. Bursa: Alfa Academy.
11. Shahbazov K. A. (2007) UNEC publishing house. Management: textbook. Baku, pp. 1036.
12. Shakaraliyev A. Sh. (2009) UNEC publishing house. State economic policy: realities and prospects. Baku, pp. 415.
13. Solmaz B. (2005) Corporate Social Responsibility Consciousness Developing with the Changing Position of Businesses and a General Evaluation of the “Contemporary Girls of Contemporary Turkey” Project Supported by Turkcell. Selchuk Communication Magazine, no. 1, pp. 116–125.
14. Vaibhav S. V., & Gola K. K. (2016) ASCCS: architecture for secure communication using cloud services. Advances in Intelligent Systems and Computing, pp. 19–25.