Значення реклами у світовій торгівлі
Анотація
Зручність міжміської торгівлі вже змушує компанії розробляти нові рекламні стратегії. Що приверне більше уваги та інтересу людей. Як відомо, реклама в міжнародній торгівлі почалася з розвитком торгівлі між країнами. Міжнародна торгівля визнається як сукупність торговельної діяльності, що здійснюється країнами світу на основі операцій з товарами та послугами та імпортно-експортних відносин. Зокрема, міжнародну торгівлю можна оцінити як найбільш позитивний результат глобалізації. Багато факторів стимулюють розвиток міжнародної торгівлі. В якості одного з таких факторів необхідно виділити масштабну рекламу. Отже, в кожну епоху реклама проявляла себе в різних формах. ця діяльність та її результати розвивалися з давніх часів до сьогодні. Навіть сьогодні він зберігає свою актуальність, створюючи нові запити. Рекламу не слід розглядати як простий спосіб поширення інформації. Проводиться з певною метою - сформувати попит на товар або підвищити імідж фірми. З цієї точки зору реклама у світовій торгівлі є рушійною силою, яка підтримує корпоративні колеса прогресу. Основна актуальність теми полягає в тому, що реклама в міжнародному масштабі набагато складніша, ніж рекламна робота, організована на локальному рівні, і вимагає спеціального дослідження. Додамо також, що продукція, вироблена на місцевому ринку, зазвичай відома як бренд країни, коли вона виходить на зовнішній ринок. Якщо це вдасться, то це можна вважати успіхом країни в регіоні. З цієї точки зору важливо правильно вибрати зовнішній ринок і розробити міжнародну рекламну стратегію, відповідну ринку. Перше, що повинні зробити всі компанії, які хочуть вийти на зовнішній ринок, це дослідити ринок і розробити правильну рекламну стратегію. Добре продумана рекламна стратегія – це вже половина успіху. Реклама важлива як для B2C, так і для B2B продажів. Однак у міжнародних продажах реклама частіше використовується для продажів B2B. Тому реклама проявляється в різних формах. У нашій статті ви знайдете деякі з цих форм.
Посилання
2. Global Marketing In a Digital World. 2022 Fanshawe College Pressbooks. London, Ontario. Pp. 148–149. Available at: https://ecampusontario.pressbooks.pub/globalmarketing/ (accessed December 21, 2023).
3. Shanon Roberts (2023) International Digital Marketing Strategist 2023. Available at: https://www.cyberclick.net/numericalblogen/international-marketing-strategies-examples-and-tips (accessed December 21, 2023).
4. Karen Garces. Nike Marketing Strategy: 5 Nike Advertising Secrets Revealed. https://penji.co/nike-marketing-strategy/ (accessed December 21, 2023).
5. 145 Digital Marketing Trends for 2023. Chapter 9. More Intelligent and Automated Bidding in Digital Advertising. Less Traditional Advertising Strategies. Available at: https://www.cyberclick.net/2023-digital-marketing-trends-ebook?hsCtaTracking=84c0f6b0-5895-4f39-9817-a6c2b213b578%7C648d1267-c3a7-4e06-b8f2-054d8cb27818 (accessed December 28, 2023).
6. Tomas D., L.Cardona, Canals P., Munar P., Roberts Sh. The Complete Guide to SEM and Google Ads! 2021. How Does SEM Work? Available at: https://www.cyberclick.net/ebook-the-complete-guide-to-sem-and-google-ads (accessed December 28, 2023).
7. World statistics: about transport overview: Context, Strategy, Results. (2023). (accessed December 28, 2023). Available at: https://www.worldbank.org/en/topic/transport/overview
8. HAL open science. Recommendation systems for online advertising. By Sumit Sidana. (2019). Available at: https://theses.hal.science/tel-02060436/document (accessed December 28, 2023).
9. The Indeed Editorial Team publishes “What Is Trade Advertising? (With Benefits and Examples). (October 1, 2022). Available at: https://www.indeed.com/career-advice/career-development/what-is-trade-advertising#:~:text=Trade%20advertising%20is%20a%20marketing%20technique%20in%20which,to%20connect%20the%20product%20to%20the%20customer%20directly. (accessed November 30, 2023).
10. Join or Die: Digital Advertising in the Age of Automation by Patrick Gilbert. (2020). Available at: https://joinordiebook.com/
11. Journal of Applied Accounting and Taxation: The Effectiveness of Advertising Cost against Sales and Firm Value. (2023).