Високі технології як елемент антикризового управління в умовах інформаційних екстерналій
Анотація
Пропоноване дослідження розглядає вплив високих технологій на антикризове управління в умовах інформаційних екстерналій. Один з ключових аспектів управління кризою - це ефективне використання інформаційних технологій для прийняття важливих управлінських рішень. У статі розглядаються основні компоненти антикризового управління, такі як комунікація, управління даними, маркетинг, оптимізація процесів та планування ресурсів підприємства. Зокрема, досліджується роль сучасних інформаційних технологій у забезпеченні комунікації між різними відділами підприємства та стейкхолдерами, а також організація робочих процесів та маркетингових кампаній. Стаття аналізує такі інструменти антикризового управління як прогностичну аналітику, нереляційні бази даних, інструменти пошуку знань, потокову аналітику, технологію зберігання "In-memory Data Fabric", розподілені сховища, віртуалізацію даних, інтеграцію даних, обробку даних та забезпечення якості даних. Важливим аспектом, який висвітлюється в статті, є необхідність враховувати ризики, пов'язані з інформаційною безпекою та можливими загрозами, такими як хакери, віруси та інші атаки. Уміле планування антикризового управління повинно включати заходи для захисту важливих інформаційних ресурсів. Таким чином, стаття підкреслює важливість використання сучасних інформаційних технологій у сфері антикризового управління для забезпечення стійкості та ефективності підприємств у змінних умовах інформаційного суспільства.
Посилання
2. Stewart G. T., Kolluru R. and Smith M. (2009) Leveraging public‐private partnerships to improve community resilience in times of disaster. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, vol. 39, no. 5, pp. 343–364. DOI: https://doi.org/10.1108/09600030910973724
3. Chen D, Esperança J. P. and Wang S. (2022) The Impact of Artificial Intelligence on Firm Performance: An Application of the Resource-Based View to e-Commerce Firms. Front. Psychol, no. 13. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.884830
4. Bundy J., Pfarrer M. D., Short C. E. & Coombs W. T. (2017) Crises and Crisis Management: Integration, Interpretation, and Research Development. Journal of Management, no. 43(6), pp. 1661–1692. DOI: https://doi.org/10.1177/0149206316680030
5. Wang D. & Chen S. (2022) Digital Transformation and Enterprise Resilience: Evidence from China. Sustainability, no. 14(21). DOI: https://doi.org/10.3390/su142114218
6. Lehenchuk S. & Zavalii T. (2023) Big Data in marketing analytics: opportunities and problems of use. Problems of Theory and Methodology of Accounting, Control and Analysis, no. 1 (54), pp. 52–58. DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2023-1(54)-52-58