Високі технології як елемент антикризового управління в умовах інформаційних екстерналій
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2023.4(91).3207Ключові слова:
антикризове управління, інформаційні технології, комунікація, оптимізація процесів, забезпечення інформаційної безпекиАнотація
Пропоноване дослідження розглядає вплив високих технологій на антикризове управління в умовах інформаційних екстерналій. Один з ключових аспектів управління кризою - це ефективне використання інформаційних технологій для прийняття важливих управлінських рішень. У статі розглядаються основні компоненти антикризового управління, такі як комунікація, управління даними, маркетинг, оптимізація процесів та планування ресурсів підприємства. Зокрема, досліджується роль сучасних інформаційних технологій у забезпеченні комунікації між різними відділами підприємства та стейкхолдерами, а також організація робочих процесів та маркетингових кампаній. Стаття аналізує такі інструменти антикризового управління як прогностичну аналітику, нереляційні бази даних, інструменти пошуку знань, потокову аналітику, технологію зберігання "In-memory Data Fabric", розподілені сховища, віртуалізацію даних, інтеграцію даних, обробку даних та забезпечення якості даних. Важливим аспектом, який висвітлюється в статті, є необхідність враховувати ризики, пов'язані з інформаційною безпекою та можливими загрозами, такими як хакери, віруси та інші атаки. Уміле планування антикризового управління повинно включати заходи для захисту важливих інформаційних ресурсів. Таким чином, стаття підкреслює важливість використання сучасних інформаційних технологій у сфері антикризового управління для забезпечення стійкості та ефективності підприємств у змінних умовах інформаційного суспільства.
Посилання
Ali Mohammed (2022) Future Role of Sustainable Innovative Technologies in Crisis Management. Available at: https://www.researchgate.net/publication/356944565_Future_Role_of_Sustainable_Innovative_Technologies_in_Crisis_Management (accessed October 5, 2023) . DOI: https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9815-3
Stewart G. T., Kolluru R. and Smith M. (2009) Leveraging public‐private partnerships to improve community resilience in times of disaster. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, vol. 39, no. 5, pp. 343–364. DOI: https://doi.org/10.1108/09600030910973724 DOI: https://doi.org/10.1108/09600030910973724
Chen D, Esperança J. P. and Wang S. (2022) The Impact of Artificial Intelligence on Firm Performance: An Application of the Resource-Based View to e-Commerce Firms. Front. Psychol, no. 13. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.884830 DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.884830
Bundy J., Pfarrer M. D., Short C. E. & Coombs W. T. (2017) Crises and Crisis Management: Integration, Interpretation, and Research Development. Journal of Management, no. 43(6), pp. 1661–1692. DOI: https://doi.org/10.1177/0149206316680030 DOI: https://doi.org/10.1177/0149206316680030
Wang D. & Chen S. (2022) Digital Transformation and Enterprise Resilience: Evidence from China. Sustainability, no. 14(21). DOI: https://doi.org/10.3390/su142114218 DOI: https://doi.org/10.3390/su142114218
Lehenchuk S. & Zavalii T. (2023) Big Data in marketing analytics: opportunities and problems of use. Problems of Theory and Methodology of Accounting, Control and Analysis, no. 1 (54), pp. 52–58. DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2023-1(54)-52-58 DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2023-1(54)-52-58