Реалізація інноваційних інструментів соціально-економічного захисту операторів та споживачів
Анотація
Стаття розглядає інструменти соціально-економічного захисту операторів та споживачів у сфері онлайн-гемблінгу. Основною темою статті є розвиток системи заходів, спрямованих на забезпечення чесності та безпеки для операторів і споживачів у цій галузі. Проблеми, пов'язані з оманливими практиками, копіюванням веб-сайтів, а також нечесним ціноутворенням та рейтингами гральних продуктів, обговорюються докладно. Метою даного дослідження є підвищення рівня довіри гравців до онлайн-гемблінгу і запобігання шахрайству та нечесним практикам у цій галузі. Стаття розглядає загальні принципи вищого рівня, такі як чесна практика ведення бізнесу та реклами, доступ до інформації та ефективне підтвердження транзакцій. Узагальнені результати статті включають рекомендації щодо впровадження інструментів соціально-економічного захисту для поліпшення умов гри та захисту прав споживачів в онлайн-гемблінгу. За допомогою цих інструментів можна сприяти розвитку справедливого та надійного гемблінг-середовища, де оператори та гравці можуть користуватися вигодами цієї індустрії, дотримуючись етичних та правових стандартів.
Посилання
2. Mohammed R. (2017) How retailers use personalized prices to test what you’re willing to pay. Harvard Business Review. Available at: https://bit.ly/2qWuYjh (accessed October 4, 2023).
3. Wigglesworth R. (2017) Will the death of US retail be the next big short? Available at: https://www.ft.com/content/d34ad3a6-5fd3-11e7-91a7-502f7ee26895 (accessed October 4, 2023).
4. OFT (2013) Price Comparison Websites: trust choice and consumer empowerment in online markets. Available at: http://www.oft.gov.uk/OFTwork/consumer-protection/campaign11-12/price-comparison-websites/ (accessed October 4, 2023).
5. OECD Committee on Consumer Policy (2022) Report on the Implementation of the OECD Recommendation on Consumer Protection in E-commerce. Available at: https://www.oecd.org/sti/consumer/oecdguidelinesforconsumerprotectioninthecontextofelectroniccommerce1999.htm (accessed October 4, 2023).
6. Ahmetoglu G. (2010) Pricing practices: Their effects on consumer behaviour and welfare. Journal of Retailing and Consumer Services, volume 21, issue 5, pp. 696–707
7. Smithers R. (2011) Terms and conditions: Not reading the small print can mean big problems. London. Available at: https://www.theguardian.com/money/2011/may/11/terms-conditions-small-print-big-problems (accessed October 4, 2023).
8. Elshout M. et al. (2016) Study on Consumers’ Attitudes Towards Terms Conditions (T&Cs) Final Report. Report for the European Commission, Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (Chafea) on behalf of Directorate-General for Justice and Consumers. Available at: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2847546 (accessed October 4, 2023).