SOCIAL ADVERTISING AS A THEMATIC OF CREATIVE WORK ON OLYMPIAD WITH WEB TECHNOLOGIES AND WEB DESIGN
Keywords:
promo-site, creative tasks, website, Olympiad, Design of the site, means of web-layout, social advertisingAbstract
The article is devoted to the analysis of the experience of conducting the 1st round of the All-Ukrainian Olympiad of students on web-technology and web-design, creation of a promo-site about the day of the open doors of NTU "KhPI" to reveal the role of social advertising in raising among the entrants of motivation to enter higher education institutions.Downloads
References
Глібко О.А. Дизайн - аспекти підготовки фахівців у галузі програмування / Глібко О.А., Максимова М.О. // Теорія та практика дизайну: Збірник наукових праць. – Вип.1. – К.: «Комп’ютерпрес», 2012. – С.15-19
Ковина Т.П. Разработка творческих заданий для вузовской олимпиады школьников по информатике // Вестник ПГГПУ. Серия №1: Психологические и педагоги- ческие науки. – Пермь, ПГГПУ, 2014. – С. 257-262.
Глібко О.А. Створення візуального іміджу спеціа- льності в межах підготовки та проведення абітурієнт- ської приймальної кампанії / Глібко О.А., Горбатенко Д.В., Максимова М.О.// Матеріали ІІ-ї Всеукраїнській НПК студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності та інноваційна діяльність студентів та молодих вчених». – Випуск 5. – К.: ДІЯ, 2013. – С.106-108
Остріжній М. М. Розробка web-додатків з використанням mv* фреймворка backbone.js та технології node.js / Остріжній М. М., Сімонова О. Г. – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – С. 359.