РОЗРОБКА ТА ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ВЕБСЕРВІСУ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МЕТОДОМ ІНТЕРВАЛЬНИХ ПОВТОРЕНЬ

Автор(и)

  • V. Ladonya
  • Ye. Meleshko
  • M. Yakymenko

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2024.2.115

Ключові слова:

дистанційне навчання, інтервальні повторення, флеш-картки, вивчення іноземної мови, веб-сервіс, веб-програмування, інтелектуальна система, скриптові мови програмування, алгоритми, кіберпсихологія

Анотація

Предметом дослідження у статті є методи побудови онлайн-системи для вивчення іноземної мови по методиці інтервальних повторень. Представлено результати розробки веб-сервісу для вивчення англійської мови. Інтервальні повторення є ефективною методикою для вивчення та запам’ятовування інформації. Ця методика ґрунтується на принципах когнітивної психології та полягає у систематичному повторенні матеріалу з певними інтервалами часу між повтореннями. Основною ідеєю інтервальних повторень є те, що інформація краще закріплюється у пам’яті, якщо користувач повторює її в точно визначені моменти часу, коли пам’ять починає слабшати, але ще не забувається повністю. Для розробки системи було використано мову програмування Kotlin і середовище розробки IntelliJ IDEA, а також фреймворк Spring Boot для створення основного каркасу системи, фреймворк Vaadin для створення веб-інтерфейсу користувача, базу даних H2 для зберігання усієї введеної інформації, фреймворк Hibernate як інтерфейс взаємодії з базою даних та інструмент збирання й автоматизації Gradle для компіляції і збирання системи й керування усіма версіями підключених бібліотек. Розроблена система має клієнт-серверну архітектуру. Клієнтська частина створює веб-інтерфейс для користувача та генерує запити до серверної частини, коли користувач взаємодіє з веб-інтерфейсом. Серверна частина містить веб-контролери та веб-сервіси, які обробляють HTTP-запити та взаємодіють з базою даних. Розроблена система надає наступний функціонал для реалізації інтервальних повторень: додавання флеш-карток, редагування флеш-карток, вивчення флеш-карток, статистика навчання, налаштування, вибір алгоритму повторення та керування профілем користувача. Розроблений веб-сервіс може бути використаний як додатковий ресурс у навчанні англійської мови в школах та університетах, полегшуючи процес вивчення іноземних слів або як інструмент для постійної практики та розширення словникового запасу для осіб що вивчають англійську мову самостійно.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Higgins J. Computer assisted language learning. Language Teaching. 1983. Vol. 16(2). P. 102-114. DOI: https://doi.org/10.1017/S0261444800009988

Tamm S. The Leitner System: What It Is, How It Works. E-Student. 2023. URL: https://e-student.org/leitner-system/

Kang S. H. K. Spaced Repetition Promotes Efficient and Effective Learning. Policy Insights from the Behavioral and Brain Sciences. 2016. Т. 3, № 1. P. 12–19. DOI: https://doi.org/10.1177/2372732215624708

Tabibian B., Upadhyay U., De A., Zarezade A., Schölkopf B., Gomez-Rodriguez M. Enhancing human learning via spaced repetition optimization. Proceedings of the National Academy of Sciences. 2019. Т. 116, № 10. P. 3988–3993. DOI: https://doi.org/10.1073/pnas.1815156116

Chukharev-Hudilainen E., Klepikova T. A. The effectiveness of computer-based spaced repetition in foreign language vocabulary instruction: a double-blind study. CALICO Journal. 2014. Т. 33, № 3. P. 334–354. DOI: https://doi.org/10.1558/cj.v33i3.26055.

Bower J. V., Rutson-Griffiths A. The relationship between the use of spaced repetition software with a TOEIC word list and TOEIC score gains. Computer Assisted Language Learning. 2016. Т. 29, № 7. P. 1238–1248. DOI: https://doi.org/10.1080/09588221.2016.1222444

Schimanke F., Mertens R., Vornberger O. Architecture Considerations for Spaced Repetition Based Mobile Learning Games on iOS. 2014 IEEE International Symposium on Multimedia (ISM), Taichung, Taiwan, 10–12 Dec. 2014. DOI: https://doi.org/10.1109/ism.2014.17

Yan T., Zhou D. The influence of spacing effect on L2 vocabulary learning: A study on Chinese university students. System. 2023. P. 103049. DOI: https://doi.org/10.1016/j.system.2023.103049

Smolen P., Zhang Y., Byrne J. The right time to learn: mechanisms and optimization of spaced learning. Nature Reviews Neuroscience. 2016. Vol. 17, P. 77–88. DOI: https://doi.org/10.1038/nrn.2015.18

Greene R. L. Repetition and spacing effects. In Roediger H. L. III (Ed.), Learning and memory: A comprehensive reference. Cognitive Psychology of Memory, Oxford: Elsevier. 2008. Vol. 2, P. 65–78. DOI: https://doi.org/10.1016/B978-012370509-9.00168-6

Curve of Forgetting. Campus Wellness, University of Waterloo. URL: https://uwaterloo.ca/campus-wellness/curve-forgetting

Whelan J. Using the Leitner System to improve your study. Medium. 2019. URL: https://jessewhelan.medium.com/using-the-leitner-system-to-improve-your-study-d5edafae7f0

Downloads

Опубліковано

2024-04-30

Номер

Розділ

Інформаційні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають