РОЗРОБКА МЕТОДУ ОЦІНКИ ПОКАЗНИКІВ ТЯГОВИХ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ АВТОНОМНИХ ЛОКОМОТИВІВ
Ключові слова:
тягова електропередача, інтегральний показник потужності, комп’ютерна модель
Анотація
Одним з основних чинників, які визначають якість роботи автономного локомотива є тягова електропередача (ТЕП), для оцінки якої використовуються показники її роботи у режимах тяги та електричного гальмування. Як правило, оцінка тягової електропередачі проводиться за такими показниками, як установлена та тривала потужність електрообладнання, коефіцієнт корисної дії та ін. В даній статті запропоновано та обґрунтовано метод якісної оцінки тягової електропередачі з використанням інтегрального показника потужності. Оцінку динамічних показників тягової електропередачі пропонується виконувати на розробленій комп’ютерній моделі.Завантаження
Дані про завантаження поки що недоступні.
Посилання
1. Притула М.Г. Розроблення алгоритмів формування енергооптимальних режимів руху поїздів / М.Г. Притула, О.А. Пасечник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – № 6 (78). – 2018. – С. 82 – 100.
2. Логвінова Н.О. Зменшення експлуатаційних витрат за допомогою енергооптимального руху поїздів / Н.О. Логвінова, Д.О. Босий, О.М. Полях // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Вип. 42. – 2012. – С. 110 – 113.
3. Кислий Д.М. Визначення енергозаощаджуючих режимів ведення поїздів / Д.М. Кислий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – № 1 (61). – 2016. – С. 71 – 84.
4. Мозолевич Г.Я. Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу / Г.Я. Мозолевич, А.В. Троян // Транспортні системи та технології перевезень. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. – Вип. 10. – 2015. – С. 80 – 87.
5. Сулим А.О. Дослідження факторів та оцінка рівня їх впливу на показник питомих витрат електроенергії рухомого складу / А.О. Сулим, О.О. Мельник, О.В. Бялобржеський, А.І. Ломонос // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – № 4 (268). – 2021. – С. 118 – 127.
6. Брагін М.І. Аналіз праць вчених по визначенню техніко-економічних показників тягових транспортних засобів / М.І. Брагін, М.В. Володарець, А.П. Фалендиш // Вісник східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – № 3 (233). – 2017. – С. 31 – 35.
7. Коссов Є.Є. Удосконалювання режимів роботи силових енергетичних систем тепловозів. Монографія / Є.Є. Коссов, Є.М. Шапран, В.В. Фурман // Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля. – 2006. – 280 с.
8. Носков В.І. Перевірка і налаштування параметрів тягового електроприводу у стаціонарних режимах / В.І. Носков, В.С. Блиндюк, В.В. Скородєлов, Г.В. Гейко // Системи управління, навігації та зв’язку. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». – вип. 3 (65). – 2021. – С. 56 – 59.
9. Далека В.Х. Основи електричної тяги: навч. посібник / В.Х. Далека, П.М. Пушков, В.П. Андрійченко, Ю.В. Мінєєва // Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Харків: ХНАМГ. – 2012. – 312 с.
10. Тартаковський Е.Д. Теорія та конструкція локомотивів. Ч.2. Вибір та розрахунок основних вузлів локомотивів: Навч. посібник / Е.Д. Тартаковський, А.Ф. Агулов, А.П. Фалендиш // Харків: УкрДАЗТ. – 2009. – 150 с.
2. Логвінова Н.О. Зменшення експлуатаційних витрат за допомогою енергооптимального руху поїздів / Н.О. Логвінова, Д.О. Босий, О.М. Полях // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Вип. 42. – 2012. – С. 110 – 113.
3. Кислий Д.М. Визначення енергозаощаджуючих режимів ведення поїздів / Д.М. Кислий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. – № 1 (61). – 2016. – С. 71 – 84.
4. Мозолевич Г.Я. Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу / Г.Я. Мозолевич, А.В. Троян // Транспортні системи та технології перевезень. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. – Вип. 10. – 2015. – С. 80 – 87.
5. Сулим А.О. Дослідження факторів та оцінка рівня їх впливу на показник питомих витрат електроенергії рухомого складу / А.О. Сулим, О.О. Мельник, О.В. Бялобржеський, А.І. Ломонос // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – № 4 (268). – 2021. – С. 118 – 127.
6. Брагін М.І. Аналіз праць вчених по визначенню техніко-економічних показників тягових транспортних засобів / М.І. Брагін, М.В. Володарець, А.П. Фалендиш // Вісник східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – № 3 (233). – 2017. – С. 31 – 35.
7. Коссов Є.Є. Удосконалювання режимів роботи силових енергетичних систем тепловозів. Монографія / Є.Є. Коссов, Є.М. Шапран, В.В. Фурман // Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля. – 2006. – 280 с.
8. Носков В.І. Перевірка і налаштування параметрів тягового електроприводу у стаціонарних режимах / В.І. Носков, В.С. Блиндюк, В.В. Скородєлов, Г.В. Гейко // Системи управління, навігації та зв’язку. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». – вип. 3 (65). – 2021. – С. 56 – 59.
9. Далека В.Х. Основи електричної тяги: навч. посібник / В.Х. Далека, П.М. Пушков, В.П. Андрійченко, Ю.В. Мінєєва // Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Харків: ХНАМГ. – 2012. – 312 с.
10. Тартаковський Е.Д. Теорія та конструкція локомотивів. Ч.2. Вибір та розрахунок основних вузлів локомотивів: Навч. посібник / Е.Д. Тартаковський, А.Ф. Агулов, А.П. Фалендиш // Харків: УкрДАЗТ. – 2009. – 150 с.
Опубліковано
2023-09-15
Як цитувати
Noskov Valentin Розробка методу оцінки показників тягових електропередач автономних локомотивів / Valentin Noskov, Svitlana Gavrylenko, Volodymyr Skorodielov, Maksym Heiko // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2023. – Т. 3 (73). – С. 54-57. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.3.054.
Розділ
Управління в складних системах
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.