КОНТРОЛЬ І ДІАГНОСТИКА СТАНУ ТЯГОВОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА

Автор(и)

  • Valentin Noskov
  • Mykola Mezentsev
  • Svitlana Gavrylenko
  • Hennadii Heiko

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2021.1.058

Ключові слова:

тяговий електропривід, система контролю та діагностики, мікропроцесорна система керування, нейронна мережа

Анотація

Мета статті. При розробці систем тягового електропривода вітчизняного дизель-поїзда ДЕЛ-02 з тяговими асинхронними двигунами ставиться завдання забезпечення ефективного контролю та діагностики стану дизель-поїзда і його елементів у процесі експлуатації з використанням сучасних інформаційних технологій. Для досягнення цієї мети необхідно було вирішити такі питання: визначення основних вузлів і параметрів, які підлягають контролю та діагностиці; побудова структурної схеми системи контролю та діагностики; розробка методів контролю та діагностики стану дизель-поїзду та його елементів. Результати. Для підвищення ефективності експлуатації дизель-поїздів ДЕЛ-02 вітчизняного виробництва розроблена система контролю та діагностики стану тягового електропривода з використанням сучасних засобів виміру основних параметрів і подальшою обробкою отриманої інформації бортовою мікропроцесорною системою керування. Запропоновані та обґрунтовані рішення щодо побудови системи, яка забезпечує контроль необхідної кількості технічних і економічних показників тягового електропривода без введення в схему системи керування додаткових елементів. Контроль і діагностика показників стану тягового електропривода виконана за допомогою нейронної мережі

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Боднар Є. Б. Основні вимоги та принципи створення бортових систем діагностування локомотивів / Є. Б. Боднар. – Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, 2014. – No 1 (49). – С. 68-74.

Мельников В. Диагностирование тепловозов по данным бортовых микропроцессорных систем / В. Мельников // Мир транспорта. – 2014. – No 03. – С. 56-62.

Бабков Ю. Многофункциональная микропроцессорная система управления тепловозом / Ю. Бабков и др. – Железнодорожный транспорт. 2004. – СТА, No 3. – С. 46-52.

Пляскин А.К. Оперативный мониторинг подвижного состава и объектов инфраструктуры железной дороги / А.К. Пляскин, М.Ю. Кейно // Транспорт российской федерации. – 2011. – No 3 (34). – С. 55-57.

Noboru Hiura. Overview of the ATACS radio train control system / Noboru Hiura // JR EAST Technical Review. – 2013. – No. 25. P. 15-18.

Гундаев И. Система управления движением локомотивом с использованием ГЛОНАСС/GPS / И. Гундаев, А. Батраков // Современные технологии автоматизации. – 2012. – No 3.– С. 40-43.

Нургулжанова А. Н. Анализ систем диагностики технического состояния локомотивов и вагонов при движении железнодорожных составов / А. Н. Нургулжанова, Э. А.Багыбаева // Мат. XLI межд. НПК КазАТК им. М.Тынышпаева: «Инновационные технологии на транспорте: образование, наука, практика». – Т. 2. – 2017. – С. 169-171.

Носков В. И. Обработка сигналов в бортовой системе управления дизель-поезда ДЭЛ-02 / В. И. Носков, Н. В. Мезенцев, Г. В. Гейко, В. И. Панченко // Системи управління, навігації та зв’язку. – Полтава: ПНТУ ім. Ю. Кондратюка, 2018. – Вип. 2 (48). – С. 20-23.

Носков В. И. Метод определения гармонического состава фазного тока статора асинхронного двигателя в системах регулируемых приводов / В. И. Носков, Н. В. Мезенцев, Г. В. Гейко, М. В. Липчанский // Системи обробки інформації: збірник наукових праць. – Харків: ХУПС імені Івана Кожедуба, 2015. – Вип. 7 (132). – С. 59-61.

Дмитриенко В. Д. Адаптивный контроль отклонений в системах управления локомотивов с помощью нейронних сетей / В. Д. Дмитриенко, Н. И. Заполовский, В. И. Носков, М. В. Липчанский, Р. Д. Расрас // Проблеми інформатики і моделювання: друга наук.-техн. конф.  Харків: НТУ «ХПІ», 2002.  С. 14.

Бодянський Є. В. Адаптивне виявлення розглядань в об’єктах керування за допомогою штучних нейронних мереж / Є. В. Бодянський, О. І. Михальов, І. П. Плісею – Дніпропетровськ: Системні технології, 2000. – 140 с.

Downloads

Опубліковано

2021-02-26

Номер

Розділ

Управління в складних системах

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають