РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО СЕРВІСУ З ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ
Анотація
У статті вивчено програмне забезпечення з продажу автомобілів, його розробка та тестування, побудовано модель створення та розвитку сайту з продажу автомобілів на прикладі сайту з продажу автомобілів японських виробників. Оскільки сьогодні, все більшої популярності набирають інформаційні сайти окремих організацій або підрозділів, то можна визначити проблеми, які вирішує сервіс з продажу автомобілів. Робота заключається в тому, що саме активним користувачам мережі Інтернет приходять на допомогу Інтернет-магазини, або ж до прикладу сайти-сервіси з продажу автомобілів, призначені для перегляду відповідних комплектацій та характеристик автомобілів, не виходячи із власної оселі. На відміну від звичайного магазину, Інтернет-ресурс відкрито 24 години на добу, 7 днів на тиждень, доступний будь-якому користувачеві, в будь-якій точці планети і не потребує фінансових затрат на аренду приміщення, значно знижує витрати на персонал. Популярність Інтернет-сервісів зростає з кожним днем. Уже ні для кого не секрет, щодобре «розкрученний» Інтернет-ресурс приносить доходів не менше, чим його звичайний аналог, причому утримувати і виготовляти Інтернет-ресурс на порядок вигідніше - відсутні затрати на дорогу, оренду і інші витрати Предметом дослідження роботи є засоби реалізації Web-ресурсів. Основними завданням є реалізація засобів розробки структури Web-сайту та інтерфейсу, вибір засобів для їх реалізації, програмну реалізацію web–сайту. Мета роботи – покращення якості візуалізації інформації із автомобільної тематики програмного забезпечення шляхом створення сучасного вебсайту. Результати – запропоновано стратегію розвитку сайту та подальший його розвиток, що дозволяє забезпечити конкуруючі можливості створеного сайту. Описано методику створення програмного забезпечення та акцентовано на параметрах зручного використання сайту користувачем, висвітлено основні проблеми та недоліки існуючих сайтів та їх запровадження у порівнянні з новоствореним. Висновок – принципи розробки програмних сервісів, запропоновані у роботі, дозволяють забезпечити конкуруючі можливості інтернет-магазину, порівняно із аналогами. Розглянуті методи реалізують основні задачі проектування інформаційного наповнення сайту.
Завантаження
Посилання
2. PiterLabbers, BrajanOlbers, Frenk Salim HTML5 dlya professionalov. Moshnyeinstrumenty dlya razrabotkisovremennyh veb- prilozhenij – SPb.: Izdatelskijdom «Piter», 2011. – 272 s.
3. Usability, available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Usability
4. Romanyuk O.N. Veb-dizajn i komp’yuterna grafika. Navchalnij posibnik / O.N. Romanyuk, D.I. Katyelnikov, O.P. Kosovec. – V.: VNTU, 2007. - 147 s.
5. E. Frimen, E. Frimen. Izuchaem HTML, XHTML i CSS = HeadFirst HTML with CSS & XHTML. — P.: «Piter», 2010. — 656 s.
6. Stiven Shafer.HTML, XHTML i CSS. Bibliya polzovatelya, 5-e izdanie.—M.:«Dialektika», 2010.— 656 s.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.