Formation of marketing strategies for industrial enterprises in the context of intensified competition
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2025.1(96).3758Keywords:
marketing strategy, industrial enterprises, SWOT analysis, PEST analysis, marketing toolsAbstract
Formation of marketing strategies for industrial enterprises in
the context of intensified competition
References
1. Аналітика гірничо-металургійного ринку 2023-2024 рр. URL: https://gmk.center/ua/infographic/ (дата звернення 01.12.2024).
2. Багорка М.О., Челак В.В. Сутнісна характеристика маркетингових стратегій, особливості та принципи їх формування у діяльності промислових підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Вип. 20. Ч. 1. С. 32-36.
3. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П.Управління збутовою політикою: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
4. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 630 с.
5. Балановська Т.І., Гавриш О.М. Алгоритм вибору маркетингової стратегії. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Серія: Економічні науки. 2013. Вип. 2(7). Т. 1. С. 45-51.
6. Бєлєвцев М.І., Іваненко Л.М. Маркетинг: навч. посібн. Київ : Центр навчальної літератури, 2005. 328 с.
7. Бондар-Підгурська О.В. Науково-методичні аспекти інноваційного розвитку гірничодобувної промисловості в контексті сталого зростання. Науковий вісник НГУ. 2014. № 1. С. 143–152.
8. Буняк Н.М. Сутність маркетингової стратегії підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2019. Вип. 23. С. 22-29.
9. Бурак О.М. Конспект лекцій з дисципліни «Стратегія підприємства» (для студентів 4 курсу денної форми навчання і 5 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.030504 “Економіка підприємства”) Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. Харків : ХНАМГ, 2012. 59 с.
10. Бюджетний кодекс України URL: https://zakon.rada.gov.ua/ (дата звернення: 01.12.2024).
11. Вагнер І.М. Обґрунтування доцільності використання корпоративних стратегій для підприємств автомобільного вантажного транспорту 2012. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/download/2771/2811 (дата звернення: 05.12.2024).
12. Вдовіченко А.А., Чичун В.А, Полянко Г.О. Сучасні концепції менеджменту та їх застосування на підприємствах. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 19-20.
13. Вишлінський Г. Економіка України під час війни: оперативна оцінка, квітень 2024. Аналітична оцінка. Центр економічної стратегії 2024. URL: https://ces.org.ua/ (дата звернення 01.12.2024).
14. Войтович С.Я., Войчак А.В., Потапюк І. П. Сутність і зміст поняття «маркетингова стратегія». Економіка і регіон. 2011. № 4 (31). С. 77–81.
15. Коваленко М.О. Стан і перспективи розвитку гірничої промисловості України. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2017. Вип. 22. С. 170–172.
16. Armstrong, G., & Kotler, P. Marketing: An Introduction. 14th ed. Pearson, 2021. URL: https://www.pearson.com/store/p/marketing-an-introduction/P100001581989
17. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. 8-ме вид. Київ : Лібра, 2020. 720 с.
18. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ : Науковий світ, 2023. 880 с.
19. Уолкер О., Бойд Х. Маркетингова стратегія. Вершина, 2018. 496 с.
20. Кіндрацька Г.І., Калугіна Н.А. Основи стратегічного менеджменту: навч. посібник. Львів : Кінапрі ЛТД. 2021.
21. Семенова В.Г. Управління стратегією розвитку підприємства: теорія та практика: монографія. Одеса : Атлант, 2021. 321 с.
22. Сумець О.М. Стратегічний менеджмент: підручник МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременч. льот. коледж. Харків : ХНУВС, 2021. 208 с.
23. Руделіус В., Азарян О.М., Бабенко Н.О. Кузьменко А.В. та ін. Маркетинг: підручник. Київ : Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні». 2008. 648 с.
24. Левченко К.А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики. Економіка та держава. 2018. № 3. С.113-117.
25. Encyclopaedia Britannica. Helmuth von Moltke: Chief of the Prussian and German General Staff, 1800-1891. Encyclopaedia Britannica. URL: https://www.britannica.com/biography/Helmuth-von-Moltke
26. McDonald, M. Marketing Plans: How to Prepare Them, How to Use Them. 8th ed. Wiley, 2016. URL: https://www.wiley.com/en-us/Marketing+Plans%3A+How+to+Prepare+Them%2C+How+to+Use+Them-p-9781119217161
27. Rudelius, W. Principles of Marketing. Global Edition. Pearson, 2021. URL: https://www.pearson.com/store/p/principles-of-marketing/P100001404230
28. Ansoff, I. Corporate Strategy. Penguin Books, 1987. URL: https://www.penguinrandomhouse.com/books/319635/corporate-strategy-by-igor-ansoff/
29. Evans, J.R., & Berman, B. Marketing: Principles and Perspectives. 6th ed. Cengage Learning, 2012. URL: https://www.cengage.com
30. Assael, H. Consumer Behavior and Marketing Action. 6th ed. Cengage Learning, 1998. URL: https://www.cengage.com
31. Hussey, D. Strategic Management: From Theory to Implementation. 5th ed. Routledge, 2007. URL: https://www.routledge.com
32. Mescon, M.H., Albert, M., & Khedouri, F. Management: Individual and Organizational Effectiveness. 3rd ed. HarperCollins, 1988. URL: https://www.harpercollins.com
1. Analityka hirnycho-metalurhiinoho rynku 2023-2024 rr. [Analytics of the Mining and Metallurgical Market 2023-2024]. Available at: https://gmk.center/ua/infographic/ (accessed December 1, 2024).
2. Bahorka M. O., Chelak V. V. (2018) Sutnisna kharakterystyka marketynhovykh stratehii, osoblyvosti ta pryntsypy yikh formuvannia u diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [The Essential Characteristics of Marketing Strategies, Features, and Principles of Their Formation in the Activities of Industrial Enterprises]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 20, part 1, pp. 32-36.
3. Balabanova L. V., Mytrokhina Yu. P. (2011) Upravlinnia zbutovoiu politykoiu: navch. posib. [Management of Sales Policy: Textbook]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury. (in Ukrainian)
4. Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. (2019) Stratehichnyi marketynh: pidruchnyk [Strategic Marketing: Textbook]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury. (in Ukrainian)
5. Balanovska T. I., Havrysh O. M. (2013) Alhorytm vyboru marketynhovoi stratehii [Algorithm for Selecting a Marketing Strategy]. Naukovi pratsi Poltavskoi derzhavnoi ahrarnoi akademii. Seriia: Ekonomichni nauky, vol. 2(7), part 1, pp. 45-51.
6. Bielievtsev M. I., Ivanenko L. M. (2005) Marketynh: navch. posibn. [Marketing: Textbook]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury. (in Ukrainian)
7. Bondar-Pidhurska O. V. (2014) Naukovo-metodychni aspekty innovatsiinoho rozvytku hirnychodobuvnoi promyslovosti v konteksti staloho zrostannia [Scientific and Methodological Aspects of Innovative Development of the Mining Industry in the Context of Sustainable Growth]. Naukovyi visnyk NHU, no. 1, pp. 143-152.
8. Buniak N. M. (2019) Sutnist marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [The Essence of a Company’s Marketing Strategy]. Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu, vol. 23, pp. 22-29.
9. Burak O. M. (2012) Konspekt lektsii z dystsypliny "Stratehiia pidpryiemstva" [Lecture Notes on "Enterprise Strategy"]. Kharkiv: KhNAMH. (in Ukrainian)
10. Biudzhetnyi kodeks Ukrainy [Budget Code of Ukraine]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/ (accessed December 1, 2024).
11. Vahner I. M. (2012) Obgruntuvannia dotsilnosti vykorystannia korporatyvnykh stratehii dlia pidpryiemstv avtomobilnoho vantazhnoho transportu [Justification of the Feasibility of Using Corporate Strategies for Freight Transport Enterprises]. Available at: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/download/2771/2811 (accessed December 5, 2024).
12. Vdovichenko A. A., Chychun V. A., Polianko H. O. (2020) Suchasni kontseptsii menedzhmentu ta yikh zastosuvannia na pidpryiemstvakh [Modern Management Concepts and Their Application in Enterprises]. Investytsii: praktyka ta dosvid, no. 19-20.
13. Vyshlinskyi H. (2024) Ekonomika Ukrainy pid chas viiny: operatyvna otsinka, kviten 2024 [Ukraine's Economy During the War: Operational Assessment, April 2024]. Tsentr ekonomichnoi stratehii. Available at: https://ces.org.ua/ (accessed December 1, 2024).
14. Voitovych S. Ia., Voichak A. V., Potapiuk I. P. (2011) Sutnist i zmist poniattia "marketynhova stratehiia" [The Essence and Content of the Concept of "Marketing Strategy"]. Ekonomika i rehion, no. 4(31), pp. 77-81.
15. Kovalenko M. O. (2017) Stan i perspektyvy rozvytku hirnychoi promyslovosti Ukrainy [The State and Prospects for the Development of Ukraine's Mining Industry]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, vol. 22, pp. 170-172.
16. Armstrong G., Kotler P. (2021) Marketing: An Introduction. 14th ed. Pearson. Available at: https://www.pearson.com/store/p/marketing-an-introduction/P100001581989
17. Harkavenko S. S. (2020) Marketynh: pidruchnyk [Marketing: Textbook]. 8th ed. Kyiv: Libra. (in Ukrainian)
18. Kotler F., Armstrong H. (2023) Osnovy marketynhu [Principles of Marketing]. Kyiv: Naukovyi svit. (in Ukrainian)
19. Walker O., Boyd H. (2018) Marketynhova stratehiia [Marketing Strategy]. Vershyna. (in Ukrainian)
20. Kindratska H. I., Kaluhina N. A. (2021) Osnovy stratehichnoho menedzhmentu [Fundamentals of Strategic Management]. Lviv: Kinapri LTD. (in Ukrainian)
21. Semenova V. H. (2021) Upravlinnia stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva: teoriia ta praktyka [Enterprise Development Strategy Management: Theory and Practice]. Odesa: Atlant. (in Ukrainian)
22. Sumets O.M. (2021) Stratehichnyi menedzhment [Strategic Management]. Kharkiv: KhNUVS. (in Ukrainian)
23. Rudelius V., Azarian O. M., Babenko N. O., Kuzmenko A. V. et al. (2008) Marketynh: pidruchnyk [Marketing: Textbook]. Kyiv: Navchalno-metodychnyi tsentr «Konsortsium iz udoskonalennia menedzhment-osvity v Ukraini». (in Ukrainian)
24. Levchenko K. A. (2018) Marketynhova stratehiia pidpryiemstva na rynku promyslovykh tovariv Ukrainy [Enterprise Marketing Strategy in the Industrial Goods Market of Ukraine]. Ekonomika ta derzhava, no. 3, pp. 113-117.
25. Encyclopaedia Britannica. Helmuth von Moltke: Chief of the Prussian and German General Staff, 1800-1891. Available at: https://www.britannica.com/biography/Helmuth-von-Moltke.
26. McDonald, M. (2016) Marketing Plans: How to Prepare Them, How to Use Them. 8th ed. Wiley. Available at: https://www.wiley.com/en-us/Marketing+Plans%3A+How+to+Prepare+Them%2C+How+to+Use+Them-p-9781119217161 DOI: https://doi.org/10.1002/9781119309895
27. Rudelius, W. (2021) Principles of Marketing. Global Edition. Pearson. Available at: https://www.pearson.com/store/p/principles-of-marketing/P100001404230
28. Ansoff, I. (1987) Corporate Strategy. Penguin Books. Available at: https://www.penguinrandomhouse.com/books/319635/corporate-strategy-by-igor-ansoff/
29. Evans, J.R., Berman, B. (2012) Marketing: Principles and Perspectives. 6th ed. Cengage Learning. Available at: https://www.cengage.com
30. Assael, H. (1998) Consumer Behavior and Marketing Action. 6th ed. Cengage Learning. Available at: https://www.cengage.com
31. Hussey, D. (2007) Strategic Management: From Theory to Implementation. 5th ed. Routledge. Available at: https://www.routledge.com DOI: https://doi.org/10.4324/9780080498287
32. Mescon, M.H., Albert, M., Khedouri, F. (1988) Management: Individual and Organizational Effectiveness. 3rd ed. HarperCollins. Available at: https://www.harpercollins.com
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.


