Можливості застосування маркетингової стратегії в будівельних компаніях

  • Shirinov Bashar Habib oglu Азербайджанського університету архітектури та будівництва https://orcid.org/0000-0003-4872-4035
  • Mammadzade Ilkin Farid oglu Азербайджанського університету архітектури та будівництва
Ключові слова: будівельні підприємства, маркетингова стратегія, інтенсивне зростання, інтенсивні, стратегічні зміни, стратегія розвитку, стратегічне партнерство, концепція

Анотація

Метою аналізу соціально-економічного середовища є визначення соціальних та соціально-економічних аспектів, пов’язаних з розробкою та оцінкою стратегії проекту та маркетингової концепції. Ці аспекти можуть відображати суспільство та його культуру, соціальну та економічну ситуацію, політику в регіонах, а також існуючі правила, традиції та звичаї тощо. Обсяг і глибина маркетингового дослідження визначається складністю або новизною дослідження. Визначення відповідних методів і засобів проведення маркетингових досліджень має відповідати цілям і обмеженням. Досить важливим моментом у проведенні дослідження є оцінка необхідної та достатньої інформації. Оскільки сам збір інформації в сучасній економіці має високу вартість, процес її збору вимагає адекватного управління. Зовнішній і внутрішній аналіз необхідно проводити в кожному конкретному проекті, але базовий набір, як правило, залишається незмінним. Аналіз ринкової структури зазвичай полягає в ідентифікації та кількісній оцінці різних сегментів ринку. Водночас існує багато моделей аналізу сегментів ринку, які являють собою комбінацію різних критеріїв або напрямків сегментації ринку (структурування). Таким критерієм може бути сегментація споживачів: - з вигодою, отриманою від використання товару; - по життю; - стать і вік; - географічний; - про ситуації споживачів; - за правилами (стратегіями) відбору товарів; - лояльність до бренду; - через цінову чутливість; - використання класифікаторів галузей народного господарства; - відповідно до способу покупки. Аналіз місткості ринку спрямований на реальне прогнозування потенційних продажів у певному місці, визначення проданого товару. При аналізі місткості ринку дуже важливо визначити та врахувати сезонні та інші коливання продажів. На нашу думку, при виборі стратегії розвитку будівельних підприємств необхідно керуватися системою об’єктивних передумов для формулювання основних стратегій, оскільки реальний успіх залежить не лише від раціональної організації виробництва, собівартості, а також від раціональної організації виробництва, а також від стратегії розвитку будівельних підприємств. а й від скорочення, ефективності використання ресурсів, підвищення продуктивності праці та інших організаційно-виробничих факторів, а й від здатності адаптуватися до зовнішнього середовища, потреб споживачів, конкуренції товаровиробників, каналів розподілу та руху товарів. , тобто це також залежить від маркетингової стратегії.

Дані про авторів

Shirinov Bashar Habib oglu, Азербайджанського університету архітектури та будівництва

кандидат економічних наук, доцент

Mammadzade Ilkin Farid oglu, Азербайджанського університету архітектури та будівництва

магістр

Посилання

1. Aliyeva R. T., Alizade Sh. I., Shirinov B. H., Aliyev R. M., Mammadova L. A. (August 24-26, 2022) System of criteria for ensuring the financial sustainability of an industrial enterprise. Proceedings of the 8 th International Conference on “Control and optimization with industrial applications”. Volume II, pp. 87–89.
2. Zyhun A., Galinska T., Avramenko Y., Shirinov B., Pents V. (2022) Analysis of the Current State of Passenger Traffic as a Component of the Transport System and the Prospects for Its Development, In ICBI 2022: Proceedings of the 4th International Conference on Building Innovations. Pp. 347–355.
3. Viktor Gryshko, Shahla Alizada, Liudmyla Boldyrieva, Mariya Hunchenko (2020) Construction Management Based on European Experience of Using Smart-City Technology. ICBI. Pp. 607–614. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-85043-2_57
4. Yusifov E., Sarkarli A., Byba V., & Kushnirova T. (2020) Analysis of the Role and Place of the Building Materials Industry in the Development of Azerbaijan's Economy. In ICBI 2020: Proceedings of the 3rd International Conference on Building Innovations. Pp. 809–819.
5. Shirinov B., & Nataliia-Mahas (2022) Forecasting Sales Volume in Construction Companies. In ICBI 2022: Proceedings of the 4th International Conference on Building Innovations. Pp. 825–830.
6. Afet M. Mamadova, Azada G. Novruzova, Shahla A. Huseynova, Ofelya A. Nasirova, Matanat L. Azizova, Reyhan S. & Aliyeva (2019) Features of education financing in developing countries. Revista Espacios, vol. 40, no. 26.
7. Yusifov E. M. (May 20–21, 2021) Level of implementation and development directions of innovations in the field of construction and investment in Azerbaijan. In Building Innovations– 2021: IV International Ukrainian-Azerbaijani Scientific-Practical Conference,National University "Poltava Polytechnic". Pp. 323–327.
8. Ruhangiz A. T., & Farid A. Z. (2023) Main directions of accelerating regional socio-economic development in the digital era. Agora International Journal of Economical Sciences, no. 17(2), pp. 170–180.
9. Mukhoryanova O. A., Lebedeva E. P., Shekhovtsova S. R., Metanet Latif-Kyzy Alieva (2016) An integrated approach to defining the concept of infrastructure of a manufacturing enterprise. The Bulletin of the Adyghe State University.
10. Shirinov B. (2021) The role of logistics analysis methods in the Enterprise Resource Management System. Ekonomika ta derzhava, no. 12, pp. 83–86.
11. Shirinov B. G. (2013) Modern problems of managing inventories of material resources of construction enterprises. Journal of Economic Integration, vol. 5–6.
12. Miniailenko I., Byba V., Yusifov E., Pavelieva A. (2020) The Role of Financial and Investment Potential in Achieving Economical Equilibrium in Construction. International Conference "Building Innovations", pз. 677–696.
13. Kazyimov N. A., Salamov A. T. (2018) Great potential and new prospects for the economy of Azerbaijan. Economy of Construction, vol. 5.
Опубліковано
2024-06-07
Як цитувати
Bashar Habib oglu Shirinov Можливості застосування маркетингової стратегії в будівельних компаніях / Shirinov Bashar Habib oglu, Mammadzade Ilkin Farid oglu // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2024. – Т. (2 (93). – С. 105-111. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2024.2(93).3393.
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ