Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельно-ресторанному бізнесі Полтавського регіону

  • Nadiia Bakalo Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» http://orcid.org/0000-0002-3260-412X
  • Viktoriia Makhovka Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» http://orcid.org/0000-0001-7985-7792
  • Alla Hliebova Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» http://orcid.org/0000-0002-7030-948X
Ключові слова: бренд, готельно-ресторанний бізнес, туризм, фактори, регіон

Анотація

Мета статті полягає в аналізі позиціонування брендів у готельно-ресторанному бізнесі в Полтавському регіоні. Розглянуто етапи, які проходять готелі у процесі використання у власній діяльності бренду. Встановлено, що бренд стає інтегрованим поєднанням того враження, яке він справляє на споживачів, і результатом їх досвіду у використанні продукту та містить чотири ключові аспекти з погляду підприємств. Головним завданням брендингу організації готельно-ресторанного бізнесу є формування й подальший розвиток у споживача позитивних асоціацій, пов’язаних з торговою маркою. У результаті дослідження було визначено, що серед численних чинників і факторів, що впливають на ефективність підприємницької діяльності готельного бізнесу, важливе значення мають проблеми позиціонування готельного бренду. Розглянуто поняття брендингу в галузі готельно-ресторанного бізнесу, також було виконано порівняльний аналіз найбільш рейтингових готелів у місті Полтава за кількістю розміщення та ціновою політикою стандартних номерів, виявлено ефективність і переваги діяльності мережевих готелів. Перспективами подальших досліджень є визначення потенційних напрямів розвитку бренду мережі готелів України.

Дані про авторів

Nadiia Bakalo, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Kандидат економічних наук, доцент

Viktoriia Makhovka, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Kандидат економічних наук

Alla Hliebova, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Kандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Romat Ye. (2016). Systema brend-marketynhovykh komunikatsii. Tovary i rynky. No 1. Р.16–24.
2. Zhelizniak A. (2014). Vyznannia torhovoi marky brendom – chastyna stratehii pidvyshchennia konkurentospromozhnosti TNK u sferi turyzmu. Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. No 4(76). Рр. 133–141.
3. Booking com. Available at: https://www.booking.com/
4. Official site Palazzo-hotel. Available at:https://palazzo-hotel.phnr.com/ua
5. Official site Alleya-Grand. Available at: http://alleya-grand.com.ua/price/
6. Official site Reikartz. Available at: https://reikartz.com/ru/hotels/gallery-poltava/
7. Official site Relax Park Verholy. Available at: http://verholy.com/
8. Official site EVEREST. Available at: http://everest.pl.ua/
9. Official site Aristocrat. Available at: https://aristokrat.poltava.ua/
10. Bezruchko L. (2018). Current state and prospects of development of hotel chains in the world and Ukraine. Bulletin of Lviv University. International relations series, 45, рр.273–280.
11. Shevchuk V., Bordun O. (2020). Stratehii mizhnarodnykh hotelnykh merezh ta determinanty planuvannia yikh rozvytku v Ukraini. Ekonomichnyi analiz. T. 30. No 3. S. 190-196.
12. Bohomaz N. V., Zozulov O. V. (2018). Metod intehralnoi otsinky stavlennia spozhyvachiv do torhovoi marky. Marketynh v Ukraini. No 6. S. 30-33.
13. Vlasenko O. (2019). Novitni pidkhody do stvorennia novoho brendu ta vyvedennia yoho na rynok. Problemy nauky. No 2. S. 39-42.
14. Ofitsiinyi sait hoteliu «Inter Continental Hotel». Available at: https://www.ihg.com/intercontinental/hotels/ru/ (data zvernennia 22.03.2020).
15. International hotel chains and their effectiveness. Major global hotel chains. Available at: https://zizuhotel.ru/en/rabotablogerom/mezhdunarodnyegostinichnye-cepi-i-ih-effektivnostosnovnye/
16. Chorii M. (2018). Analiz ta perspektyvy rozvytku hotelnoho hospodarstva Ukrainy. Perspektyvy rozvytku hotelno-restorannoi industrii Ukrainy: teoriia, praktyka, innovatsii rozvytku: tezy dopovidei Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Mukachevo: RVV MDU. 114 р.
Опубліковано
2021-09-05
Як цитувати
Bakalo Nadiia Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельно-ресторанному бізнесі полтавського регіону / Nadiia Bakalo, Viktoriia Makhovka, Alla Hliebova // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2021. – Т. (3(82). – С. 49-54. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2021.3(82).2364.
Розділ
РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)

1 2 > >>