Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу компанії
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2019.1(72).1443Ключові слова:
ідентичність, корпоративна ідентичність, імідж, лояльність, візуальні елементиАнотація
Наголошено на важливості для будь-якої організації, в тому числі й комерційної, такого феномена, як корпоративна культура і корпоративна ідентичність. Їх наявність підвищує ефективність діяльності організації, сприяє реалізації цілей та поліпшує її сприйняття громадськістю. До того ж корпоративна ідентичність сприяє реалізації цілей брендингу. Досліджено поняття «ідентичність» і, зокрема, «корпоративна ідентичність», яка означає усвідомлення працівником цінності організації, свого місця в ній, породження почуття «ми» та гордості за приналежність до своєї організації. Доведено, що серед основних елементів корпоративної ідентичності головну роль відіграють візуальні: символи, знаки, фірмові колір та шрифт, форма, композиція. Це пояснюється підсвідомим сприйняттям візуальної інформації, а отже, більш емоційною реакцією. Завдяки знанням особливостей психології сприйняття в дизайні й умінням синтезувати їх у єдине ціле можна значно підвищити якість створення фірмового стилю організації.
Посилання
Vertheimer M. Productive thinking: Trans. from Eng./ S. Horbov and V. Zinchenko. Introduction. V. Zinchenko.: Progress, 1987. Access mode: https://psychosearch.сom/napravleniya/geshtaltpsikhologiya/282(geshtaltpsikhologiya–osnovnye–ponyatiya–i–idei
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв = Bulletin of Kharkiv state
academy of design and arts : scientific collection – Kharkiv: Publisher KNADA, 1999. – Monthly edited. – ISSN 1993-6400. – ISSN 1993-6419
Vorzheva Y. Psychological peculiarities ot taxt perception / Y. Vorzheva // Access mode: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi- bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=JUU_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=IJ=&S21COLORTERMS=1&S21STR=%D0%9670677"
Yevtushenko O.. Analysis of advertising psychological impact on touristic product consumers / O. Yevtushenko // Economics. – 2015. – №9.
Qualification books. – 2010. – № 2. – с. 22–26. – Access mode: http://www.irbisnbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Kk_2010_2_6.
Lahoda O. Color in clothes design: aspects of learning and peculiarities of perception / O. Lahoda //
Luscher M. Der Vier-Farben-Mensch / M. Luscher. – Kharkiv: Magic of the color, 1996. – 432 с. – («SFERA»).
Ovcharek V. Brand clothes as an effective way of moving to educational institutions’ market / V. Ovcharek, O. Stliuk // Bulletin of Kyiv National University of Technologies and Design. Series : Eonomics. – 2015. № 2. с. 419-426.
Pryshchenko S. The semantics of color in advertising design: culture lens and communicative aspects / S. Pryshchenko, M. Pryshchenko. // Advertising institute. Paradigm of cognition: humanitarian issues, Ukraine Kyiv. – 2015. – №4.
State and law theory: teaching guide / [A. Kolodii, V. Kopeichykov, S. Lysenkov etc.]; According to GEB by S. Lysenkov, V. Kopeichykov. — К.: Yurinkom Inter, 2002. — 368 с.
Chumak I. Impact of goods color on the psychological perception of customers / I. Chumak, O. Kononova. // Mykolaiv National V.O. Sukhomlynskyi University. – 2015. – №3.