ДИДАКТИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВПЛИВІВ З БОКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • H. А. Makogon
  • О. О. Duchko
  • S. А. Novik

Ключові слова:

інформаційно-освітній простір, "Google effect", призначення Інтернету в освітньому процесі, кліпове мислення, загально-навчальні навички

Анотація

Інформатизація сучасного суспільства викликає дидактичну трансформацію системи «викладачстудент». Стаття присвячена шляхам вироблення єдиного розуміння процесу пошуку, зберігання інформації, її обміну та обробки у ракурсі розуміння як викладача так і курсанта (студента). В умовах потужного впливу з боку інформаційних технологій тільки викладач може і повинен дати ті завдання, поставити такі питання, які сформують в тих, хто навачається, навчально-інтелектуальні навички, необхідні для вірного і корисного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Николас Карр. Пустышка. Что делает Интернет с нашими мозгами / Николас Карр. – Best Business Books, 2012. – 256 с.

Universitat Bielefeld [Електроний ресурс]/ – Режим доступу: http://www.uni-bielefeld.de/index_lehren.html.

Educational Communications Inc. [Електроний ресурс]/ –Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Who%27s_Who_Among_American_High_School_Students.

Удовицька Т.А. «Кліпове мислення» молоді: особливості прояву в процесі навчання (до постановки проблеми) / Т.А. Удовицька // Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. Дод. 1. Вип. 31. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського простору / Ін-т вищої освіти НАПН України. – К., 2013. – Том VIII (50). – С. 407-416.

Эдвард де Боно Ваш ребенок – гений! / Эдвард де Боно, Тони Бьюзен, Синити Судзуки. – Попури, 2008. – 1100 с.

Винер Н. Кибернетика и общество (The Human Use of Human Beings. Cybernetics and Society) / Н. Винер. – М.: Изд-во иностранной литературы, 2008. – 200 с.

Downloads

Опубліковано

2017-12-30