ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ НЕСТАЦІОНАРНОГО ХМАРНОГО VOIP СЕРВІСУ

Автор(и)

  • Yuliia Andrusenko
  • Serhii Datsenko

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2025.3.173

Ключові слова:

VoIP сервіс, хмара, комп'ютерна система, вартість інфраструктури, масштабованість, трафік

Анотація

У статті розглянуто підходи до планування нестаціонарного хмарного VoIP сервісу, що характеризується динамічними змінами навантаження та підвищеними вимогами до якості обслуговування. Проаналізовано ключові параметри ефективного функціонування сервісу, серед яких прогнозування трафіку, адаптивний розподіл обчислювальних ресурсів, масштабованість інфраструктури, балансування навантаження та забезпечення відмовостійкості. Показано, що використання хмарних технологій дозволяє забезпечити гнучкість і високу доступність VoIP-сервісів, а також знизити витрати на інфраструктуру. Особлива увага приділяється викликам, пов’язаним із мінімізацією мережевих затримок і підтриманням стабільної якості голосових з’єднань. Отримані результати можуть бути використані для оптимізації процесів проектування та управління хмарними телекомунікаційними системами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Adjardjah, W., Kumassah, F., Abdallah, D. M. & Addor, J., 2023. “Performance Evaluation of VoIP Analysis and Simulation”. Journal of Engineering Research and Reports, 25(7), pp.176-191. DOI: https://doi.org/10.9734/jerr/2023/v25i7951 DOI: https://doi.org/10.9734/jerr/2023/v25i7951

2. Petrovska, I. and Kuchuk, H. (2022), “Static allocation method in a cloud environment with a service model IAAS”, Advanced Information Systems, vol. 6, is. 3, pp. 99–106, DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2022.3.13 DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2022.3.13

3. Singh, A., 2022. “Enhancing VoIP Quality in the Era of 5G and SD-WAN”. Journal of Artificial Intelligence & Cloud Computing, 1(2), pp.1-6. DOI: https://doi.org/10.47363/JAICC/2022(1)E253 DOI: https://doi.org/10.47363/JAICC/2022(1)E253

4. Kuchuk, N., Shefer, O., Cherneva, G. and Alnaeri, F.A. (2021), “Determining the capacity of the self-healing network segment”, Advanced Information Systems, vol. 5, no. 2, pp. 114–119, Jun. 2021, DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2021.2.16 DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2021.2.16

5. Jaish, A. A. & Al-Shammari, B. K. J., 2023. “Quality of Experience for Voice over Internet Protocol (VoIP)”. Wasit Journal of Engineering Sciences, 11(3), pp.96-105. DOI: https://doi.org/10.31185/ejuow.Vol11.Iss3.460 DOI: https://doi.org/10.31185/ejuow.Vol11.Iss3.460

6. Kuchuk, N., Mozhaiev, O., Semenov, S., Haichenko, A., Kuchuk, H., Tiulieniev, S., Mozhaiev, M., Davydov, V., Brusakova,O. and Gnusov, Y. (2023), “Devising a method for balancing the load on a territorially distributed foggy environment”, EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 1(4 (121), pp. 48–55. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.274177 DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.274177

7. Kumar, V. & Roy, O. P., 2021. “A survey on voice over internet protocol (VoIP) reliability research”. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 1020(1). DOI: https://doi.org/10.1088/1757-899X/1020/1/012015 DOI: https://doi.org/10.1088/1757-899X/1020/1/012025

Downloads

Опубліковано

2025-09-30

Номер

Розділ

Інформаційні технології