АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМАХ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
мобільне навчання, середовище, інформаційні технології, системи мобільного навчання, навчальний курс, мобільний додаток, мобільні пристрої, мобільна платформа
Анотація
У статті проведено аналіз інформаційних технологій систем мобільного навчання. Розглянуто основні можливості таких систем, їх недоліки та переваги. Досліджено подальший процес розвитку систем мобільного навчання. На основі аналізу було сформовано список вимог до оптимального функціонування інформаційних технологій у системах мобільного навчання. Запропоновано макет навчального курсу у системі мобільного навчання на основі сформованих вимог. Макет дозволяє отримати швидкий доступ до матеріалів навчальної дисципліни за допомогою мобільного пристрою.Завантаження
Дані про завантаження поки що недоступні.
Посилання
1. Бугайчук К. Мобильное обучение в высшей школе // Мобильное обучение. – 2008. – № 2. – С. 48-49.
2. Клюева И.А. Требования к программным средст- вам учебного назначения // Среднее профессиональное об- разование. – 2006. – № 3. – С. 23-26.
3. Рашевська Н. В. Програмні засоби мобільного на- вчання / Рашевська Наталя Василівна // Інформаційні тех- нології і засоби навчання. – 2011. – № 1 (21). – Режим до- ступу: http://journal.iitta.gov.ua.
4. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання ін- формативних дисциплін у вищій школі: Монографія / Нау- ковий редактор академік АПН України, д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. Драго- манова, 2009. – 340 с.
5. Семуріков С.О. Фундаменталізація навчання ін- форматичних дисциплін у вищій школі / С.О. Семуріков. – К.: Мінерал, 2009. – 340 с.
6. Тихомирова Н.В. Глобальная стратегия развития smart-общества. МЭСИ на пути к Smart-университету / Smart Education. – Режим доступу: http://smartmesi.blogspot.com/2012/03/smart-smart.html
7. Дванадцять принципів мобільного навчання. – Режим доступу: http://www.teachthought.com/technology/ 12-principles-of-mobile-learning/.
8. Дослідження компанії TNS Infatest за замовленням Google. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/ukraine/3396435-v-ukraini- korystuvachiv-smartfoniv-stalo-u-try-razy-bilshe
9. Alexander, B. Going Nomadic: Mobile Learning in Higher Education. Educause Review, 39 (5), 28-35.
10. Ally M. Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training // M. Ally. – Athabasca, AB: Athabasca University Press, 2009. — 297 p.
11. Banks, K. Mobile Learning in Developing Countries: Present Realities and Future Possibilities. In S. Hirtz, & D. M Harper (Eds.), // Education for a Digital World: Advice, Guidelines, and Effective Practice from Around the Globe p. 51-56.
12. El-Hussein, M. O. M., &Cronje, J. C. Defining Mobile Learning in the Higher Education Landscape. Vancouver, Canada: Commonwealth of Learning// Educational Technology & Society, 13 (3), 12–21.
13. Gillett F. Why Tablets Will Become Our Primary Computing Device http://blogs.forrester.com/frank_gillett/12- 04-23 -why_tablets_will_become_our_primary_computing_device
14. Madhvani A. 5 key advantages of React Native / http://www.icapps.com/5-key-advantages-of-react-native/.
15. Naismith, L., Lonsdale, P., Vavoula, G. &Sharples, M. (2005) // Literature Review in Mobile Technologies and Learning. Report 11, NESTA Futurelab. Bristol: NESTA Futurelab.
16. Pappas C. Mobile Learning Trends For 2016 // https://elearningindustry.com/6-mobile-learning-trends-for- 2016.
17. Samsiah Bidin and Azidah Abu Ziden // Procedia - Social and Behavioral Sciences 90 ( 2013 ), 720 – 729.
18. Traxler J. Defining, Discussing, and Evaluating Mobile Learning: The moving finger writes and having writ… // International Review of Research in Open and Distance Learning. – 2007. – June. Vol. 8. – Number 2. What is m- learning?Attached to: /http://www.m-learning.org/knowledge- centre/whatismlearning.
19. Models of mobile learning / http://www.mobl21.com/ blog/14/models-of-mobile-learning. ISO/IEC 9126-1:2001 Soft- ware engineering – Product quality – Part 1: Quality model.
2. Клюева И.А. Требования к программным средст- вам учебного назначения // Среднее профессиональное об- разование. – 2006. – № 3. – С. 23-26.
3. Рашевська Н. В. Програмні засоби мобільного на- вчання / Рашевська Наталя Василівна // Інформаційні тех- нології і засоби навчання. – 2011. – № 1 (21). – Режим до- ступу: http://journal.iitta.gov.ua.
4. Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання ін- формативних дисциплін у вищій школі: Монографія / Нау- ковий редактор академік АПН України, д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. – Кривий Ріг: Мінерал; К.: НПУ ім. Драго- манова, 2009. – 340 с.
5. Семуріков С.О. Фундаменталізація навчання ін- форматичних дисциплін у вищій школі / С.О. Семуріков. – К.: Мінерал, 2009. – 340 с.
6. Тихомирова Н.В. Глобальная стратегия развития smart-общества. МЭСИ на пути к Smart-университету / Smart Education. – Режим доступу: http://smartmesi.blogspot.com/2012/03/smart-smart.html
7. Дванадцять принципів мобільного навчання. – Режим доступу: http://www.teachthought.com/technology/ 12-principles-of-mobile-learning/.
8. Дослідження компанії TNS Infatest за замовленням Google. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/ukraine/3396435-v-ukraini- korystuvachiv-smartfoniv-stalo-u-try-razy-bilshe
9. Alexander, B. Going Nomadic: Mobile Learning in Higher Education. Educause Review, 39 (5), 28-35.
10. Ally M. Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training // M. Ally. – Athabasca, AB: Athabasca University Press, 2009. — 297 p.
11. Banks, K. Mobile Learning in Developing Countries: Present Realities and Future Possibilities. In S. Hirtz, & D. M Harper (Eds.), // Education for a Digital World: Advice, Guidelines, and Effective Practice from Around the Globe p. 51-56.
12. El-Hussein, M. O. M., &Cronje, J. C. Defining Mobile Learning in the Higher Education Landscape. Vancouver, Canada: Commonwealth of Learning// Educational Technology & Society, 13 (3), 12–21.
13. Gillett F. Why Tablets Will Become Our Primary Computing Device http://blogs.forrester.com/frank_gillett/12- 04-23 -why_tablets_will_become_our_primary_computing_device
14. Madhvani A. 5 key advantages of React Native / http://www.icapps.com/5-key-advantages-of-react-native/.
15. Naismith, L., Lonsdale, P., Vavoula, G. &Sharples, M. (2005) // Literature Review in Mobile Technologies and Learning. Report 11, NESTA Futurelab. Bristol: NESTA Futurelab.
16. Pappas C. Mobile Learning Trends For 2016 // https://elearningindustry.com/6-mobile-learning-trends-for- 2016.
17. Samsiah Bidin and Azidah Abu Ziden // Procedia - Social and Behavioral Sciences 90 ( 2013 ), 720 – 729.
18. Traxler J. Defining, Discussing, and Evaluating Mobile Learning: The moving finger writes and having writ… // International Review of Research in Open and Distance Learning. – 2007. – June. Vol. 8. – Number 2. What is m- learning?Attached to: /http://www.m-learning.org/knowledge- centre/whatismlearning.
19. Models of mobile learning / http://www.mobl21.com/ blog/14/models-of-mobile-learning. ISO/IEC 9126-1:2001 Soft- ware engineering – Product quality – Part 1: Quality model.
Опубліковано
2017-07-14
Як цитувати
Shmatkov S.I. Аналіз інформаційних технологій у системах мобільного навчання / S.I. Shmatkov, N.G. Kucuk, Zh.O. Kolomiec // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2017. – Т. 4 (44). – С. 143-149. – Режим доступу: https://journals.nupp.edu.ua/sunz/article/view/394 (дата звернення: 25.11.2024).
Розділ
Статті
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.