АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ОКУЛЯРІВ НІЧНОГО БАЧЕННЯ ПІЛОТОМ ВЕРТОЛЬОТУ ТА ЇХ ВПЛИВУ НА БЕЗПЕКУ ПОЛЬОТІВ
DOI:
https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.1.036Ключові слова:
адаптація світлотехнічного обладнання, окуляри нічного бачення, безпека польотів, внутрішньокабінна інформація, закабінна інформаціяАнотація
У статті розглянуто особливості використані окулярів нічного бачення та визначено основні фактори, які впливають на рівень безпеки польотів при виконанні польотів у темний час доби, а також важливість технічних параметрів окулярів нічного бачення. У зв’язку зі стрімким розвитком окулярів нічного бачення, та вимог до якості їхнього функціонування основною задачею для забезпечення авіаційної безпеки польотів є якісне виконання адаптації світлотехнічного обладнання вертольотів, навчання екіпажів та дотримання усіх обмежень та застережень при виконанні завдань в темну пору доби як для існуючих, так і нових вертольотів різного призначення, до складу обладнання яких входять окуляри нічного бачення другого й наступних поколінь.Завантаження
Посилання
Шибанов Г.П. Загальні вимоги до безпеки польотів. T. IV / РАН, NASA США. М.: Наука, 2001.С. 377-401.
Шибанов Г.П. Роль эргономических факторов в системе «специалист - среда - авиатехника» и критерии её эргономической оценки. Сб. «Техника, экономика, информация». Сер. «Эргономика», п/я А-1420. Вып. Зс, 1982. С. 18-19.
Маслов C.B. Особенности обеспечения безопасности полётов вертолётов при использовании лётным составом очков ночного видения. / C.B. Маслов A.A. Есев, В.Е. Овчаров, A.B. Чунтул / Проблемы безопасности полётов - № 7, 2010. - С. 30 - 36.
Грузевич Ю.К. Оптико-електронні прилади нічного бачення / Ю.К. Грузевич / 2014. - С. 212-259.
Наказ Міністерства оборони України №2 від 05.01.2015 "Про затвердження правил виконання польотів державної авіації України".
Franck D.L., Geiselman e.e., Craig J.L. Panoramic Night Vision Goggle Flight Test Results. Proceedings of SPIE, 2000. – С. 146–154.
Goodman G.W. Future Night Vision. Armed Forces Journal International, 2001.– С. 22, 24.