СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ, ЩО ОРІЄНТОВАНА НА ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

  • Tetiana Filimonchuk
  • Anton Pliuta
Ключові слова: онлайн-навчання, онлайн-школа, застосунок, проектування, інтерфейс користувача

Анотація

Предметом дослідження є інформаційна технологія, що орієнтована на онлайн-навчання. Метою даної статті є визначення структури інформаційної системи школи. Було отримано наступні результати. Наведена структура інформаційної системи, що орієнтована на онлайн-навчання, та обґрунтовано її розподіл на окремі модулі, які зможуть охопити всі необхідні функції для вчителів та учнів, допоможуть створити та налагодити віддалений навчальний процес. Функції, які буде реалізовано в цих модулях, містять методи, що орієнтовані на управління персональними даними, навчальними матеріалами, оповіщенням, оцінюванням презентації робіт, статистичного аналізу та збору інформації, гнучкого навчання. Висновки. Використовуючи вище згадані функції, можливо створити повну заміну звичної для кожного користувача школи та перетворити її на інформаційну систему з усіма необхідними інструментами для подальшого функціонування.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. Система дистанційного навчання Moodle [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://moodle.org.
2. Distance learning toolkit Edmodo [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://new.edmodo.com.
3. Сервіс Google Classroom [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://classroom.google.com.
4. Бесплатная цифровая платформа для обучения основным школьным предметам Яндекс.Учебник [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://education.yandex.ru.
5. Кревский И. Г. Инновационные модели организации обучения с использованием дистанционных образовательных технологий // Менеджмент инноваций. – 2008. – No 3. – С. 222-231
6. Толстобоков О. Н. Современные методы и технологии дистанционного обучения. – 2020. – 72 с.
7. Сисоєв П. В., Хмаренко М. І. Моделі дистанційного навчання. – 2015. – 122 с.
8. Шматков С. І. Модель інформаційної структури гіперконвергентної системи підтримки електронних обчислювальних ресурсів університетської е-learning / С. І. Шматков, Н. Г. Кучук, В. В. Донець // Системи управління, навігації та зв’язку : науковий журнал. – Полтава : ПНТУ, 2018. – Вип. 2 (48). – С. 97-100.
9. Donets V., Kuchuk N., Shmatkov S. Development of software of e-learning information system synthesis modeling process. Сучасні інформаційні системи. 2018. Т. 2, No 2. С. 117–121. DOI: https://doi.org/10.20998/2522-9052.2018.2.20.
10. Биков В.Ю. Дистанційне навчання в країнах Європи та США і перспективи для України / В.Ю. Биков // Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології : кол. монографія / В.Ю. Биков, О.О. Гриценчук, Ю.О. Жук / Академія пед. наук України, Інститут засобів навчання. – К. : Атіка, 2015. – С. 77–140.
11. Дистанційне навчання. Види дистанційного навчання. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sites.google.com/site/taradistedu/home/5-vidy-distancionnogo-obucenia.
Опубліковано
2021-12-01
Як цитувати
Filimonchuk Tetiana Структура інформаційної системи, що орієнтована на онлайн-навчання / Tetiana Filimonchuk, Anton Pliuta // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2021. – Т. 4 (66). – С. 69-72. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2021.4.069.
Розділ
Інформаційні технології

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)