НЕОБХІДНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
DOI:
https://doi.org/10.26906/SUNZ.2021.2.067Ключові слова:
системи, інформаційні системи, інформаційні технології, управління, ресторанний бізнесАнотація
У цій статті висвітлено необхідність і важливість використання інформаційної системи в діяльності сучасного ресторанного бізнесу. Представлено природу інформаційних систем та завдання, які вони можуть виконувати. Розглянуто напрямок впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та автоматизації в управлінську діяльність ресторанів. Визначено залежність ефективності роботи закладу харчування від правильно автоматизованого процесу роботи. Фактично доведено, що використання інформаційних систем є необхідною умовою сучасних ресторанів і сприяє прийняттю обґрунтованих стратегічних управлінських рішень для підвищення конкурентоспроможності та створення відповідної та ефективної інфраструктури.Завантаження
Посилання
Glazunov V. N. Management of enterprise income: practical recommendations. Moscow: Economy, 2003. 137 p.
Veselova O. S. Introduction of centralized information systems as a way of reengineering BP. M.: Peter, 2007. 12 p.
Bilukha M., Mykytenko T. Methodology of accounting in the electronic environment. Accounting and audit. 2011. No. 8. P. 50-54.
Butynets F. F. Theory of Accounting [Text]: Textbook. for students. Zhytomyr, 2000. 356 p.
Zagorodniy A. G. Accounting policy and its influence on the financial results of the EP. Finance of Ukraine. 2010. No. 1. P. 54-60.
Korobov M. Y. Financial and economic analysis of enterprises [Text]: textbook. K .: TV "Knowledge", KOO, 2008. - 378p.
Tsyutsyak A. Organization of accounting and analytical process of restaurant enterprises in terms of automated information processing. Visnyk of Khmelnytsky National University. 2012. No. 1. P.60-64.
Use of information and computer technologies for automation of restaurant business, available at: https://www.logsign.com/
Goryaev Y., Karabutov N. N. A. Information technologies of management. Moscow: MIEMP, 2006. 102 p.