Особливості просування бренду
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2021.1(80).2241Ключові слова:
бренд, брендинг, просування, реклама, цільова аудиторія, фірмова ідентичність, контент, інфографікаАнотація
Досліджено особливості просування бренду. Просування бренду – це комплекс заходів, спрямованих на інформування, переконання, вплив, розкрутку та впізнаваність, а також на пошук цільової аудиторії й виведення на ринок бренду. Визначено, що процес просування бренду включає в себе: маркетинг фірмового найменування і логотипу, виготовлення сувенірної продукції, розміщення на різних носіях, випуск відеороликів, макети для реклами, анонси в Інтернеті та багато іншого. Розглянуто найпопулярніші методи, які використовуються для просування брендів, такі як: реклама, особистий продаж, упаковка, кампанія 360°, просування бренду в Інтернеті. Доведено, що способами просування бренду є: створення сайту, оптимізація систем пошуку, соціальні мережі, трансляція в прямому ефірі, розповідь історії, створення цінного контенту, ведення блога, електронна пошта, LinkedIn Publishing Platform, призи, інфографіка, автомобільні обгортки, мережеві заходи, офлайн-реклама, промоакції, програми лояльності, безкоштовна роздача пробної версії продукту, сильний брендинг. У результаті дослідження визначено, що просування бренду – це створення довіри споживачів до продукту. Кампанії з просування бренду різноманітні. Одні націлені на збільшення популярності, другі сприяють позиціонуванню, треті допомагають захопити ринок. Можна використовувати всі канали і способи просування відразу, а можна застосовувати якийсь один. Усе залежить від цілей, які потрібно досягнути, переваг та бюджету. Брендинг вимагає багато зусиль, грошей і часу, але він може різко збільшити обсяг продажів продукту.
Посилання
David A. Aaker and Erich Joachimsthaler (2009). Brand Leadership: Building Assets in an Information Economy. Pocket Books, p. 368
Jean-Noel Kapferer and Vincent Bastien (2013). The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands. Kogan Page.
Thomas O'Guinn, Chris Allen and Richard J. Semenik (2011). Advertising and Integrated Brand Promotion. Cengage Learning, p. 734.
Subimal Chatterjee, Ashwin VinodMalshe and Timothy B.Heath (2010). The effect of mixed versus blocked sequencing of promotion and prevention features on brand evaluation: The moderating role of regulatory focus. Journal of Business Research, Vol. 63, Issue 12, p. 1290–1294. doi:https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2009.09.003
Hofer, K.M. (2015). International brand promotion standardization and performance, Management Research Review, Vol. 38, No. 7, p. 685–702. doi: https://doi.org/10.1108/MRR-06-2013-0136
Ho, C.-H., Chiu, K.-H., Chen, H. and Papazafeiropoulou, A. (2015). Can internet blogs be used as an effective advertising tool? The role of product blog type and brand awareness. Journal of Enterprise Information Management, Vol. 28 No. 3, pp. 346–362. doi: https://doi.org/10.1108/JEIM-03-2014-0021
Vogel, A.T. and Watchravesringkan, K. (2017). Consumer evaluations of trend imitation: brand equity, consumer attitudes and preference. Journal of Product & Brand Management, Vol. 26 No. 5, pp. 516–527. doi:https://doi.org/10.1108/JPBM-07-2016-1257
Bohoiavlenskyi О.V. (2018). National branding as a way of improving the competitiveness of Ukrainian products. Infrastruktura rynku [Market Infrastructure], No. 17, pp. 11–17.
Polishchuk, T. (2009). Perspective directions of development of successful brands in Ukraine. Aktualni problemy ekonomiky [Actual problems of economics], No 7 (97), pp. 129–137.
Ukolova, A. (2012). Essence of branding and its use by domestic enterprises. Upravlinnia rozvytkom [Management development], No 1, pp. 128–130.
Tanasiichuk A., Sirenko S. and Pnevskyi V. (2020). Formation of a brand promotion strategy using digital marketing. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia [Eastern Europe: economy, business and management], No 1(24), pp. 161–167. doi:https://doi.org/10.32782/easterneurope.24-23