Особливості промоційної політики кондитерської промисловості
Анотація
Визначено сутність та мету процесу просування продукції на ринок, конкретизовано етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва й управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розролення управлінських рішень – усе це інноваційна продукція.
З метою прискорення та підвищення якості процесу просування продукції на ринок суб’єктам господарювання запропоновано ділитися своїми знаннями про потенційних споживачів із партнерами. Сучасною тенденцією організації процесу просування продукції на ринок є пошук підприємствами вертикальних і горизонтальних інтеграційних зв’язків один з одним, що зумовлено дефіцитом власних фінансових коштів, подорожчанням позикових ресурсів, ускладненням залучення інвестицій, зниженням тривалості життєвого циклу інноваційної продукції, необхідністю комплексного використання різних методів просування й іншими факторами.
Крім того, приділено увагу дослідженню особливостей політики просування підприємства кондитерської галузі. Розглянуто теоретичні, методичні засади формування і реалізації політики просування на підприємствах кондитерської промисловості.
Досліджено чинники, які треба враховувати при розробленні виходу на нові ринки. Розглянуто основні напрями, за котрими працюють підприємства кондитерської галузі, а також конкурентні переваги, які отримує підприємство шляхом здійснення політики просування. Більш детально проаналізовано політику просування на прикладі діяльності кондитерської фірми «Домінік». На основі виконаного аналізу обґрунтовано припущення, що в кондитерській галузі доцільно вводити новітні сучасні методи просування продукції з метою отримання підприємств-лідерів.
Розглянуто подальші перспективи галузі з урахуванням налагодження виробництва функціональних кондитерських виробів.
Посилання
2. Astahova I. E. Marketing: textbook. Kharkiv National University of Economics . / I. E. Astahova. – Kharkiv : Publs. KhNUE, 2011. – 208 p.
3. Hryhorchuk T. V. Marketing. Part two: textbook / T. V. Hryhorchuk. − K. : Ukraine, 2016. − 300 p.
4. Bai S.I. Management of Organizations: manual / S.I. Bai. – K. : KNUTE. – 2014. – 174 p.
5. Heiets V.M. Innovative prospects of Ukraine: manual / V.M. Heyets, V.P. Semynozhenko. – 3rd edition. – Kharkiv : Konstanta, 2014. – 272 p.
6. Holubkova E. N. The impact of light, color, shape and corporate symbols on the perception of the advertised product / E. N. Holubkova [Electronic resource]. – Access mode: http://mavriz.ru/annotations/2009/4/.
7. Hryshchenko I. M. Marketing base of commercial mediation textbook. / I. M. Hryshchenko. − K. : Hramota, 2017. − 303 p.
8. Life cycle of product. Types of life cycles [Electronic resource].– Access mode: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-5/5-5-zittevij-cikl-tovaru.
9. Research of confectionery products competitiveness [Electronic resource]. − Access mode: http://otherreferats.allbest.ru/marketing/.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.