Особливості промоційної політики кондитерської промисловості
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2019.1(72).1444Ключові слова:
ринок, продукція, кондитерські вироби, підприємство, технологіїАнотація
Визначено сутність та мету процесу просування продукції на ринок, конкретизовано етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва й управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розролення управлінських рішень – усе це інноваційна продукція.
З метою прискорення та підвищення якості процесу просування продукції на ринок суб’єктам господарювання запропоновано ділитися своїми знаннями про потенційних споживачів із партнерами. Сучасною тенденцією організації процесу просування продукції на ринок є пошук підприємствами вертикальних і горизонтальних інтеграційних зв’язків один з одним, що зумовлено дефіцитом власних фінансових коштів, подорожчанням позикових ресурсів, ускладненням залучення інвестицій, зниженням тривалості життєвого циклу інноваційної продукції, необхідністю комплексного використання різних методів просування й іншими факторами.
Крім того, приділено увагу дослідженню особливостей політики просування підприємства кондитерської галузі. Розглянуто теоретичні, методичні засади формування і реалізації політики просування на підприємствах кондитерської промисловості.
Досліджено чинники, які треба враховувати при розробленні виходу на нові ринки. Розглянуто основні напрями, за котрими працюють підприємства кондитерської галузі, а також конкурентні переваги, які отримує підприємство шляхом здійснення політики просування. Більш детально проаналізовано політику просування на прикладі діяльності кондитерської фірми «Домінік». На основі виконаного аналізу обґрунтовано припущення, що в кондитерській галузі доцільно вводити новітні сучасні методи просування продукції з метою отримання підприємств-лідерів.
Розглянуто подальші перспективи галузі з урахуванням налагодження виробництва функціональних кондитерських виробів.
Посилання
Bozhkova V.V. Advertising and sales promotion: textbook. / V.V. Bozhkova, Yu. M. Melnyk. – K. : CUL, 2014. – 200 p.
Astahova I. E. Marketing: textbook. Kharkiv National University of Economics . / I. E. Astahova. – Kharkiv : Publs. KhNUE, 2011. – 208 p.
Hryhorchuk T. V. Marketing. Part two: textbook / T. V. Hryhorchuk. − K. : Ukraine, 2016. − 300 p.
Bai S.I. Management of Organizations: manual / S.I. Bai. – K. : KNUTE. – 2014. – 174 p.
Heiets V.M. Innovative prospects of Ukraine: manual / V.M. Heyets, V.P. Semynozhenko. – 3rd edition. – Kharkiv : Konstanta, 2014. – 272 p.
Holubkova E. N. The impact of light, color, shape and corporate symbols on the perception of the advertised product / E. N. Holubkova [Electronic resource]. – Access mode: http://mavriz.ru/annotations/2009/4/.
Hryshchenko I. M. Marketing base of commercial mediation textbook. / I. M. Hryshchenko. − K. : Hramota, 2017. − 303 p.
Life cycle of product. Types of life cycles [Electronic resource].– Access mode: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-5/5-5-zittevij-cikl-tovaru.
Research of confectionery products competitiveness [Electronic resource]. − Access mode: http://otherreferats.allbest.ru/marketing/.