Здійснення протидії радикалізації в алкхаірат навчальних закладів

  • Юсуф Алі Індонезійський університет оборони
  • Герліна Сарагіх Індонезійський університет оборони
Ключові слова: реалізація протидії радікалізаціі, формування характеру, модель навчального плану, соціальне значення, освіта, соціальна політика

Анотація

Більшість країн (включаючи Індонезію) стикаються з погрозами, що мають доволі радикальний характер. Глобальні радикальні групи докладають багато зусиль для поширення своїх дій. Одним із шляхів є використання глобальної мережі Інтернет. Студентська молодь є одним з основних об'єктів такого впливу, що не несе жодного позитивного навантаження. Така діяльність чинить надзвичайно негативний вплив та має скеровуватися соціальною політикою, бути серйозно вирішена урядом Індонезії й потребує підтримки освітніх закладів для протидії радикалізації.

Освітній заклад міг би сприяти протидії радикалізації через процес викладання і навчання або навчальну програму, а також за допомогою громадських робіт. Фонд Алкхайраат є одним з впливових фондів у провінції Центральний Сулавесі, Індонезія, який має освітні установи у формі державної школи, університету, розташовані в Сулавесі, Малуку і Папуа.

У результаті досліджень, проведених якісними методами, з'ясовано, що Алкхайраат здійснив дії щодо боротьби з радикалізацією шляхом подолання з образами, проти ідеології та протидії мобілізації, булінгу. Як правило, заходи проводилися в громаді через Дава. Крім того, особливо для протидії радікалізаціі, що здійснюється за допомогою виховання характеру й вимагає впровадження навчального плану для Алкхайраат, який складається PB Алкхайраат і повинен застосовуватися всією організацією під PB Алкхайраат. Здійснення протидії радікалізаціі Алкхайраатом дозволило запобігти посиленню цього явища завдяки впровадженню місцевого навчального плану по контенту (Муатан Локал / Мулок) Алкхіраата в державній школі, ісламській школі, школі-інтернаті та університеті. Відповідно до зусиль уряду Індонезії з розроблення формування характеру на основі навчальної програми для освітнього закладу, навчальна програма Alkhairaat могла б стати моделлю для формування характеру на основі навчальної програми як заходи для боротьби з радикалізацією. Ця модель може бути реалізована на національному та глобальному рівнях по всьому світу.

Дані про автора

Юсуф Алі, Індонезійський університет оборони

д.е.н.

Посилання

1. Agus SB. (2014). Emergency of Terrorism, Prevention, Protection and Deradicalization Policies (Darurat Terorisme, Kebijakan Pencegahan, Perlindungan dan Deradikalisasi). Jakarta: Daulat Press.
2. Agus SB. (2016). Deradicalization of the Archipelago (Deradikalisasi Nusantara). -: Daulat Press
3. Ali Masyar. (2009). Indonesia's Model to Attact Terrorism (Gaya Indonesia memerangi Terorisme). Bandung: Mandar maju
4. AM Hendropriyono. (2009). Terrorism: Fundamentalist Christians, Jews and Islam (Terorisme: Fundamentalis Kristen, Yahudi dan Islam). Jakarta: Buku Kompas
5. AM Hendropriyono. (2013). Intelligence Philosophy (Filsafat Intelijen). Jakarta: PT. Kompas Media Nusantara
6. Azyumardi Azra. (2002). Contemporary Islamic historiography (Historiografi Islam Kontemporer). Jakarta: Gramedia Pustaka Umum
7. Christopher C. Harmon, Andrew N. Pratt, Sebastian Gorka. (2011). Toward a Grand Strategy Against Terrorism, -:Mc Graw Hill Co
8. Choirul Mahfud. (2006). Multicultural Education (Pendidikan Multikultural). -: Pustaka Pelajar
9. Darcy M.E. Noricks. (2009).”Disengagement and Deradicalization: Processes, dalam Paul K. Davis, Kim Cragin, Ed,”Social Science for Counterterrorism”, Santa Monica: RAND Corporation
10. Dean G. Pruitt & Jeffrey Z. Rubin. (2011). Social Conflict Theory (Teori Konflik Sosial). Yogyakarta: Pustaka Pelajar
11. Erich Fromm. (2015). Roots of Violence (Akar Kekerasan). Yogyakarta: Pustaka Pelajar
12. Frank Bolz, Jr., Kenneth J. Dudonis, David P. Schulz. (2012). The Counterterrorism Handbook,Fourth Edition, -:CRC Press.
13. Magnus Ranstop. (2010) Understanding Violent Radicalisation. New York: Routledge Published
14. Muri Yusuf. (2014). Quantitative, Qualitative & Mixed Methods (Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif & Penelitian Gabungan). -: Prenadamedia Group
15. Rohan Gunaratna, Jolene Jerard and Lawrence Rubin. (2011). Terrorist Rehabilitation and Counter-Radicalization. Routledge:-
16. Sarlito Wirawan Sarwono. (2012). Terrorism on the Psycholigical Review (Terorisme di Indonesia dalam tinjauan psikologi). Jakarta: Alvabet.
17. Schmid, Alex P. & Albert J. Jongman. (2005). Political Terrorism. United States Of America: Transaction Publisher.
18. Sugiyono, (2009). Qualitative and Quantitative Research Methods and R & D (Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif dan R&D). -: Alvabeta
Опубліковано
2019-03-14
Як цитувати
Алі Юсуф Здійснення протидії радикалізації в алкхаірат навчальних закладів / Юсуф Алі, Герліна Сарагіх // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2019. – Т. (4(71). – С. 73-79. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2018.4(71).1357.
Розділ
ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ПОЛІТИКА