Здійснення протидії радикалізації в алкхаірат навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2018.4(71).1357Ключові слова:
реалізація протидії радікалізаціі, формування характеру, модель навчального плану, соціальне значення, освіта, соціальна політикаАнотація
Більшість країн (включаючи Індонезію) стикаються з погрозами, що мають доволі радикальний характер. Глобальні радикальні групи докладають багато зусиль для поширення своїх дій. Одним із шляхів є використання глобальної мережі Інтернет. Студентська молодь є одним з основних об'єктів такого впливу, що не несе жодного позитивного навантаження. Така діяльність чинить надзвичайно негативний вплив та має скеровуватися соціальною політикою, бути серйозно вирішена урядом Індонезії й потребує підтримки освітніх закладів для протидії радикалізації.
Освітній заклад міг би сприяти протидії радикалізації через процес викладання і навчання або навчальну програму, а також за допомогою громадських робіт. Фонд Алкхайраат є одним з впливових фондів у провінції Центральний Сулавесі, Індонезія, який має освітні установи у формі державної школи, університету, розташовані в Сулавесі, Малуку і Папуа.
У результаті досліджень, проведених якісними методами, з'ясовано, що Алкхайраат здійснив дії щодо боротьби з радикалізацією шляхом подолання з образами, проти ідеології та протидії мобілізації, булінгу. Як правило, заходи проводилися в громаді через Дава. Крім того, особливо для протидії радікалізаціі, що здійснюється за допомогою виховання характеру й вимагає впровадження навчального плану для Алкхайраат, який складається PB Алкхайраат і повинен застосовуватися всією організацією під PB Алкхайраат. Здійснення протидії радікалізаціі Алкхайраатом дозволило запобігти посиленню цього явища завдяки впровадженню місцевого навчального плану по контенту (Муатан Локал / Мулок) Алкхіраата в державній школі, ісламській школі, школі-інтернаті та університеті. Відповідно до зусиль уряду Індонезії з розроблення формування характеру на основі навчальної програми для освітнього закладу, навчальна програма Alkhairaat могла б стати моделлю для формування характеру на основі навчальної програми як заходи для боротьби з радикалізацією. Ця модель може бути реалізована на національному та глобальному рівнях по всьому світу.
Посилання
Agus SB. (2014). Emergency of Terrorism, Prevention, Protection and Deradicalization Policies (Darurat Terorisme, Kebijakan Pencegahan, Perlindungan dan Deradikalisasi). Jakarta: Daulat Press.
Agus SB. (2016). Deradicalization of the Archipelago (Deradikalisasi Nusantara). -: Daulat Press
Ali Masyar. (2009). Indonesia's Model to Attact Terrorism (Gaya Indonesia memerangi Terorisme). Bandung: Mandar maju
AM Hendropriyono. (2009). Terrorism: Fundamentalist Christians, Jews and Islam (Terorisme: Fundamentalis Kristen, Yahudi dan Islam). Jakarta: Buku Kompas
AM Hendropriyono. (2013). Intelligence Philosophy (Filsafat Intelijen). Jakarta: PT. Kompas Media Nusantara
Azyumardi Azra. (2002). Contemporary Islamic historiography (Historiografi Islam Kontemporer). Jakarta: Gramedia Pustaka Umum
Christopher C. Harmon, Andrew N. Pratt, Sebastian Gorka. (2011). Toward a Grand Strategy Against Terrorism, -:Mc Graw Hill Co
Choirul Mahfud. (2006). Multicultural Education (Pendidikan Multikultural). -: Pustaka Pelajar
Darcy M.E. Noricks. (2009).”Disengagement and Deradicalization: Processes, dalam Paul K. Davis, Kim Cragin, Ed,”Social Science for Counterterrorism”, Santa Monica: RAND Corporation
Dean G. Pruitt & Jeffrey Z. Rubin. (2011). Social Conflict Theory (Teori Konflik Sosial). Yogyakarta: Pustaka Pelajar
Erich Fromm. (2015). Roots of Violence (Akar Kekerasan). Yogyakarta: Pustaka Pelajar
Frank Bolz, Jr., Kenneth J. Dudonis, David P. Schulz. (2012). The Counterterrorism Handbook,Fourth Edition, -:CRC Press.
Magnus Ranstop. (2010) Understanding Violent Radicalisation. New York: Routledge Published
Muri Yusuf. (2014). Quantitative, Qualitative & Mixed Methods (Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif & Penelitian Gabungan). -: Prenadamedia Group
Rohan Gunaratna, Jolene Jerard and Lawrence Rubin. (2011). Terrorist Rehabilitation and Counter-Radicalization. Routledge:-
Sarlito Wirawan Sarwono. (2012). Terrorism on the Psycholigical Review (Terorisme di Indonesia dalam tinjauan psikologi). Jakarta: Alvabet.
Schmid, Alex P. & Albert J. Jongman. (2005). Political Terrorism. United States Of America: Transaction Publisher.
Sugiyono, (2009). Qualitative and Quantitative Research Methods and R & D (Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif dan R&D). -: Alvabeta