Порівняльний аналіз систем освіти в Грузії та за кордоном
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2018.3(70).1242Ключові слова:
Болонський процес, система освіти, форми та методи оцінкиАнотація
У статті розглянуто критерії оцінювання студентів, характеристики системи освіти, норми та методи оцінювання, стандарти оцінювання знань, а також проаналізовано їх схожість та відмінності. Крім національної стратегічної мети Грузії щодо приєднання до Європейського Союзу, для нас особливо важливо брати участь у європейських освітніх процесах, метою яких є створення цілісного європейського освітнього простору. Незважаючи на цю мету, після ознайомлення з європейськими та азіатськими (на прикладі Китайської Республіки) критеріями вищої освіти та методами оцінки рівнів знань, можна спостерігати подібності та відмінності. Незважаючи на ці відмінності, китайська система освіти має багато спільного з європейською системою освіти. На перший погляд, немає істотних відмінностей між східними та західними освітніми системами. Діти проходять насамперед подібні етапи освіти, незалежно від того, як вони ростуть на Сході чи на Заході.
Посилання
Bank, T. W. (2015). In Vocational Education and Training Reform.
I., K. (2012). Chronicles of Georgian History V, Post-Soviet Georgia Education and Science. Tbilisi: publishing house "Universal". Retrieved from http://dx.doi
Institute, C. S. (2005). To the European Higher Education Area. Basic documents of the Bologna process. China Ancient Education. Tbilisi. Retrieved from http://www.chinahighlights.com/travelguide/ancient-education.htm
Policy guidelines on inclusion in education. . (2009). Paris, France: UNESCO: UNESCO
Report and explanation of the major figures in the second sampling survey of people with disabilities in 2006. (2006). National Bureau of Statistics of the People's Republic of China.