Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону

  • Олена Віталіївна Коломицева Черкаський державний технологічний університет.
  • Наталія Вікторівна Шевченко Черкаський державний технологічний університет
Ключові слова: державне регулювання, продовольча сфера регіону, продовольче забезпечення, маркетинговий вплив

Анотація

Досліджено сучасну політику державного регулювання продовольчої сфери регіону. Відзначено головні цілі державного регулювання галузей і сфер продовольчого забезпечення регіону та окреслено ряд способів їх реалізації. Обгрунтовано необхідність упровадження маркетингового інструментарію в систему державного регулювання продовольчої сфери регіону. Конкретизовано напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення.

Дані про авторів

Олена Віталіївна Коломицева, Черкаський державний технологічний університет.

доктор економічних наук, професор

Наталія Вікторівна Шевченко, Черкаський державний технологічний університет

старший викладач

Посилання

1. Єранкін О.О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія / О.О. Єранкін. – К.: КНЕУ, 2009. – 419 с.
2. Положенцева К.Л. Методологічні основи державного регулювання агропромислового комплексу регіону / К.Л. Положенцева. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/DUTP/2005- 2/txts/galuz/05lmaseu.pdf
3. Дудар Т.Г. Організаційно-економічні засади формування i розвитку системи агромаркетингу / Т.Г. Дудар //Економіка АПК. –2006. –№10. – С. 89 – 97.
4. Бєлікова Н.В. Інноваційні напрями розвитку маркетингу в сфері агропромислового комплексу / Н.В. Бєлікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – Ч. 4, вип. 6. – С. 15 – 18.
5. Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: монографія / Н.С. Ілляшенко. – Суми : Вид-во СумДУ, 2011. – 192 c.
6. Шуст О.А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК / О.А. Шуст // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Економічні науки. – 2010. – Вип. 97 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://khntusg.com.ua/files/sbornik/ vestnik_97/51.pdf
7. Левків Г.Я. Формування механізму інноваційного забезпечення маркетингового менеджменту на підприємствах АПК / Г.Я. Левків, А.В. Портнова, А.М. Каньоса // Вісник Хмельницького національного університету. – 2014. – Т. 2, № 2. – С. 98 – 102.
8. Magesa M. Agricultural Market Information Services in Developing Countries: A Review / M. Magesa, M. Kisangiri, J. Ko // Advances in Computer Science: an International Journal. –2014. – Vol. 3 (3), No. 9. –P. 38 – 47.
9. Roy M. Agricultural Marketing: New Challenges / M. Roy // International Journal of Humanities and Applied Sciences. – No. 1 (2). – P. 54 – 57.
10. The CAP Towards 2020: Meeting the Food, Natural Resources and Territorial Challenges of the Future / COM (2010) 672. – European Commission, Brussels, 2010. –15 p.
Опубліковано
2016-09-07
Як цитувати
Коломицева ОленаВіталіївна Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону / ОленаВіталіївна Коломицева, НаталіяВікторівна Шевченко // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2016. – Т. (4(59). – С. 41-45. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2016.4(59).1111.
Розділ
РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА