Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2016.4(59).1111Ключові слова:
державне регулювання, продовольча сфера регіону, продовольче забезпечення, маркетинговий впливАнотація
Досліджено сучасну політику державного регулювання продовольчої сфери регіону. Відзначено головні цілі державного регулювання галузей і сфер продовольчого забезпечення регіону та окреслено ряд способів їх реалізації. Обгрунтовано необхідність упровадження маркетингового інструментарію в систему державного регулювання продовольчої сфери регіону. Конкретизовано напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення.
Посилання
Єранкін О.О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія / О.О. Єранкін. – К.: КНЕУ, 2009. – 419 с.
Положенцева К.Л. Методологічні основи державного регулювання агропромислового комплексу регіону / К.Л. Положенцева. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/DUTP/2005- 2/txts/galuz/05lmaseu.pdf
Дудар Т.Г. Організаційно-економічні засади формування i розвитку системи агромаркетингу / Т.Г. Дудар //Економіка АПК. –2006. –№10. – С. 89 – 97.
Бєлікова Н.В. Інноваційні напрями розвитку маркетингу в сфері агропромислового комплексу / Н.В. Бєлікова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – Ч. 4, вип. 6. – С. 15 – 18.
Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: монографія / Н.С. Ілляшенко. – Суми : Вид-во СумДУ, 2011. – 192 c.
Шуст О.А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК / О.А. Шуст // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Економічні науки. – 2010. – Вип. 97 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://khntusg.com.ua/files/sbornik/ vestnik_97/51.pdf
Левків Г.Я. Формування механізму інноваційного забезпечення маркетингового менеджменту на підприємствах АПК / Г.Я. Левків, А.В. Портнова, А.М. Каньоса // Вісник Хмельницького національного університету. – 2014. – Т. 2, № 2. – С. 98 – 102.
Magesa M. Agricultural Market Information Services in Developing Countries: A Review / M. Magesa, M. Kisangiri, J. Ko // Advances in Computer Science: an International Journal. –2014. – Vol. 3 (3), No. 9. –P. 38 – 47.
Roy M. Agricultural Marketing: New Challenges / M. Roy // International Journal of Humanities and Applied Sciences. – No. 1 (2). – P. 54 – 57.
The CAP Towards 2020: Meeting the Food, Natural Resources and Territorial Challenges of the Future / COM (2010) 672. – European Commission, Brussels, 2010. –15 p.