ОСОБЛИВОСТІ ФОРМАЛЬНОГО ПРЕДСТАВЛЕННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ПРОЦЕСІВ В СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ, ОСВІТИ І ВИРОБНИЦТВА
Ключові слова:
технологія формалізації, освітні процеси, предметна область, школа, вищий навчальний заклад, виробництво, інтегроване середовищеАнотація
В роботі запропонована технологія формалізації різноманітних процесів в системах навчання, освіти і виробництва. Однією з важливих складових технології формалізації є побудова моделей об'єктів предметної області. Технологія формалізації, що розробляється в роботі, складається з трьох основних гілок формалізації: логічні методи моделювання знань, евристичні методи і онтологічні методи. Одним з етапів технології формалізації є моделювання процесів і явищ на основі математичного апарату. Показана математична інтерпретація об'єднання моделей суміжних предметних областей.
Завантаження
Посилання
Meteshkin, K.A. Cybernetic pedagogy: theoretical bases of education management on the basis of integrated intelligence. ISU Publ., 2004. 400 p.
Meteshkin, K.A., Morozova, O.I., Fedorchenko, L.A., Khayrova, N.F. Cybernetical Pedagogy: Ontological Engineering in Training and Education. National University of Urban Economy in Kharkiv Publ., 2012. 207 p.
Meteshkin, K.A., Morozova, O.I., Kochura, L.A. Cognitive modeling in gaming methods of teaching. Radiotechnical and computer systems, 2016, No. 3 (77), pp. 41-48.
The site of the department of geoinformation systems, land and real estate evaluation [Electronic resource]. – Available at: http://www.kaf-gis.kh.ua/home (аccessed 04/09/2017).
The product of our work (knowledge, skills, skills) [Electronic resource]. – Available at: http://kafgis.kh.ua/produkt-nashey-raboty-znaniya-umeniya-navyki (аccessed 04/09/2017).
Mordvinov, V.A. Ontology of modeling and designing of semantic information systems and portals: reference book, MIREA, 2005. 237 p.
Mukhacheva, N.N., Popov D.V. Ontological models and methods for managing information and intellectual resources of the organization. Bulletin of the USATU, 2010, No. 1 (36), pp. 123-135.