ВИКОРИСТАННЯ ПРЕЦЕДЕНТНО-МНОЖИННОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕДУРІ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДИФІКАЦІЙ ЛІТАКІВ

Автор(и)

  • Yu. V. Babenko
  • I. V. Shostak

Ключові слова:

модифікації літаків, теорія прецедентів, множина керованих параметрів, ефективність

Анотація

Розглянуто процесну модель оцінки ефективності модифікацій літаків транспортної категорії на основі прецедентно-множинного підходу. Як прецедент прийнято вважати базову модель, а у вигляді множин на основі принципу декомпозиції – незмінні параметри прецеденту і модифіковані параметри верхнього і нижнього рівнів. Під ефективністю прийнято розуміти: продуктивність, вартість життєвого циклу і критерії підтримки ухвалення рішень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Шейнин, В. М. Роль модификаций в развитии авиационной техники [Текст] / В. М. Шейнин, В. М. Ма-каров – М.: Наука. – 1983. – 226 с.

Бабенко, Ю. В. Методы и критерии поддержки принятия решений при модификационных изменениях самолетов транспортной категории в течение жизнен-ного цикла: Монография / Ю. В. Бабенко // Публикации международного научного симпозиума «Наука и инно-вации в современном мире». – Одесса, 2017, www.sworld.education.

Братухин, А. Г. Информационные технологии в наукоемком машиностроении: Сб. ст. под общей редак-цией А. Г. Братухина. – Киев.: «Техніка». – 2001. – 709 с.

Еремеев, А. П. Поиск решения на основе прецеден-тов в интеллектуальных системах поддержки принятия решений [Текст] / А. П. Еремеев, П. Р. Варшавский // Из-вестия РН. Системы поддержки принятия решений, 2005, № 1. – С. 97 – 109.

Черноморов, Г. А. Теория принятия решений [Текст] / Г. А. Черноморов // Известия вузов. № 3, 2002. – 276 с.

Опубліковано

2017-10-11