СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ТЕМАТИКА ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА ОЛІМПІАДІ З WEB-ТЕХНОЛОГІЙ ТА WEB-ДИЗАЙНУ

Автор(и)

  • O. A. Glebko
  • O. G. Simonova
  • L. M. Savchenko

Ключові слова:

промо-сайт, творчі завдання, веб сайт, олімпіада, дизайн сайту, засоби web-верстки, соціальна реклама

Анотація

Стаття присвячена аналізу досвіду проведення 1 туру Всеукраїнської олімпіади студентів з webтехнології і web-дизайну, створенню промо-сайту про день відкритих дверей НТУ «ХПІ», розкриттю ролі соціальної реклами у підвищенні серед абітурієнтів мотивації до вступу у виш.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Глібко О.А. Дизайн - аспекти підготовки фахівців у галузі програмування / Глібко О.А., Максимова М.О. // Теорія та практика дизайну: Збірник наукових праць. – Вип.1. – К.: «Комп’ютерпрес», 2012. – С.15-19

Ковина Т.П. Разработка творческих заданий для вузовской олимпиады школьников по информатике // Вестник ПГГПУ. Серия №1: Психологические и педагоги- ческие науки. – Пермь, ПГГПУ, 2014. – С. 257-262.

Глібко О.А. Створення візуального іміджу спеціа- льності в межах підготовки та проведення абітурієнт- ської приймальної кампанії / Глібко О.А., Горбатенко Д.В., Максимова М.О.// Матеріали ІІ-ї Всеукраїнській НПК студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності та інноваційна діяльність студентів та молодих вчених». – Випуск 5. – К.: ДІЯ, 2013. – С.106-108

Остріжній М. М. Розробка web-додатків з використанням mv* фреймворка backbone.js та технології node.js / Остріжній М. М., Сімонова О. Г. – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – С. 359.

Downloads

Опубліковано

2017-07-14