ІМЕРСИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ГАЛУЗІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

  • L. Nikitina
  • N. Dzheniuk
Ключові слова: імерсивне навчання, віртуальна реальність, VR доповнена реальність, AR, змішана реальність, MR, телекомунікації

Анотація

Сучасний освітній процес може бути кардинально змінений із застосуванням технологій імерсивного навчання – віртуальної, доповненої та змішаної реальності. При підготовці спеціалістів з телекомунікацій та радіотехніки можливість накладати мультимедійні об’єкти на реальний світ для перегляду через пристрої з інтернетпідтримкою, такі як телефони та планшети, персональні комп’ютери означає, що інформація може бути доступна студентам у цілодобово і в потрібному місці. Це потенційно може зменшити перевантаження студентів при вивченні навчальних дисциплін, надаючи їм найбільш сприятливі умови і темп засвоєння матеріалу. У даному документі розглядаються переваги імерсивного навчання та специфіка використання імерсивних технологій в освітньому процесі. На завершення наводиться погляд на майбутні дослідження у галузі створення навчальних ресурсів з використанням технологій імерсивного навчання.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. ОСВІТНЯ АНАЛІТИКА КРІЗЬ ПРИЗМУ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ. / ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО. Випуск # 39 / 2022.
2. Соколюк О.М. Імерсивність в сучасних освітніх середовищах / Соколюк О. М. // Імерсивні технології в освіті: збірник матеріалів І Науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Київ : ІІТЗН НАПН України, 2021. – С. 143-148.
3. Гриценчук О.О. Перспективи впровадження імерсивних технологій в освіту: досвід Нідерландів. «Імерсивні технології в освіті»: збірник матеріалів І Науковопрактичної конференції з міжнародною участю. / Київ : ІІТЗН НАПН України, 2021. с. 84-88.
4. Ekerin Olyseye Michael, Heidi Tan Yeen-Ju, Neo Tse Kian. Exploring the Use of Immersive Technology in Education to Bring Abstract Theoretical Concepts to Life. / Internarional Journal of Vreative Multimedia. Vol1, Special Issue No 1 (2020).
5. Immersive Technology Applications in Education. https://www.researchgate.net/publication/308815964_Application_of_immersive_technologies_for_education_State_of_the_art/link/58d0524da6fdcc344b0c0db0/download
6. Immersive Learning Design for Technology Education: A Soft Systems Methodology https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.745295/full#:~:text=Immersive%20Learning%20for%20the%20Tec hnology%20Education&text=Its%20primary%20characteristic%20is%20that,objects%20to%20the%20real%20environment.
7. AVR For Education. http://eonreality.com/wp-content/uploads/2020/06/8.2-Augmented-Virtual-Reality-for-TelcoProviders.pdf
8. An Introduction to Immersive Technologies https://www.vistaequitypartners.com/insights/an-introduction-to-immersivetechnologies/
9. Волинець В.О. Віртуальна, доповнена і змішана реальність: сутність понять та специфіка відповідних комп’ютерних систем. Питання культурології, (37), 231-243, 2021. doi: https://doi.org/10.31866/2410-1311.37.2021.237322.
10. Maas, M. J., and Hughes, J. M. (2020). Virtual, augmented and mixed reality in education: A review of the literature. Technol. Pedagog. Educ. 29, 231–249. doi: 10.1080/1475939X.2020.1737210
11. Bower M. Augmented Reality in education – cases, places and potentials. Educational Media International. 2014. 51(1). DOI:10.1080/09523987.2014.889400.
12. Yi Tan 1,2 , Wenyu Xu 1,2, Shenghan Li 1,2 and Keyu Chen. Augmented and Virtual Reality (AR/VR) for Education and Training in the AEC Industry: A Systematic Review of Research and Applications
13. Mekacher, L., (2019). Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR): The Future of Interactive Vocational Education and Training for People with Handicap. PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning, 3(1),
14. Brigham, T. J. (2017). Reality check: basics of augmented, virtual, and mixed reality. Med. Ref. Serv. Q. 36, 171–178. doi: 10.1080/02763869.2017.1293987
15. Jerry, T. F. L., & Aaron, C. C. E. (2010). The impact of augmented reality software with inquiry-based learning on students’ learning of kinematics graph. In Proceedings of the 2 nd International Conference on Education Technology and Computer (pp. V2-1–V2-5). IEEE. https://doi.org/10.1109/ICETC.2010.5529447
16. Гончарова Н. ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ПІДРУЧНИКАХ НОВОГО ПОКОЛІННЯ. https://lib.iitta.gov.ua/716685/1/9c8b6a35b1ea5b7130c1ae9942824e97.pdf
17. Ekerin Oluseye , M., Tan Yeen-Ju, H. ., & Neo , T. K. (2020). Exploring the Use of Immersive Technology in Education to Bring Abstract Theoretical Concepts to Life. International Journal of Creative Multimedia, 1(SI 1), 71–81. https://doi.org/10.33093/ijcm.2020.X1.7
18. Virtual Reality Technologies for Future Telecommunications Systems. https://www.wiley.com/enus/Virtual+Reality+Technologies+for+Future+Telecommunications+Systems-p-9780470848869
19. Hidenobu Nagata1, Dan Mikami, Hiromu Miyashita, Keigo Wakayama, Hideaki Takada. Virtual Reality Technologies in Telecommunication Services. Journal of Information Processing Vol.25 142–152 (Feb. 2017).
20. The role of immersive technologies in the telecom industry https://insidetelecom.com/the-role-of-immersive-technologies-inthe-telecoms-industry/
21. Using Immersive Virtual Reality in Field Service Telecom Engineers Training https://www.researchgate.net/publication/352439204_Using_Immersive_Virtual_Reality_in_Field_Service_Telecom_Engine ers_Training
22. Технології і концепції Industry 4.0 https://www.it.ua/knowledge-base/technology-innovation
23. Top 20 AR/VR Design Tools and Resources For Building Immersive Applications. https://www.circuitstream.com/blog/top20-ar-vr-design-tools-and-resources-for-building-immersive-applications
Опубліковано
2023-12-12
Як цитувати
Nikitina L. Імерсивне навчання студентів у галузі телекомунікацій / L. Nikitina, N. Dzheniuk // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2023. – Т. 4 (74). – С. 160-166. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.4.160.
Розділ
Зв’язок, телекомунікації та радіотехніка