ПІДХІД ДО ВИБОРУ АЛЬТЕРНАТИВИ СПОСОБІВ АДРЕСНОЇ ДОСТАВКИ

Автор(и)

  • Kateryna Kovtsur
  • Nazgul Eskozhanova

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2023.3.018

Ключові слова:

адресна доставка, час доставки, витрати на організацію доставки, роздрібна торгівельна мережа, транспорт

Анотація

У статті розглянуті альтернативні способи здійснення адресної доставки, такі як доставка легковим автомобілем, доставка мопедом, велосипедом та пішки кур’єром. В дослідженні визначені фактори, що чинять вплив на вартість доставки. Для конкретних умов доставки запропоновано раціональні альтернативи для адресної доставки, які забезпечать економічну ефективність, екологічну стійкість та соціальну відповідність. Як критерій ефективності запропоновано витрати на доставку та час доставки. Представлені результати можуть бути використані підприємствами-постачальниками товарів, в яких організовано та впроваджено адресну доставку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kawa, A. (2020) Out-of-Home Delivery as a Solution of the Last Mile Problem in E-Commerce. In Smart and Sustainable Supply Chain and Logistics–Trends, Challenges, Methods and Best Practices; Springer: Cham, Switzerland, 25–40 https://doi.org/10.1007/978-3-030-61947-3_2.

Corejova, T., Jucha, P., Padourova, A., Strenitzerova, M., Stalmachova, K., and Valicova, A. (2022) E-commerce and last mile delivery technologies in the European countries,” PRODUCTION ENGINEERING ARCHIVES, 28(3), 217–224.https://doi.org/10.26552/tac.C.2022.2.3

Koncová1, D., Kremeňová1, Iv., Fabuš1, J. (2022). Last Mile and its Latest Changes in Express, Courier and Postal Services Bound to E-commerce. Transport And Communications, 10(2):12-17. https://doi.org/10.26552/tac.C.2022.2.3

Lu, C. W., Lin, G. H., Wu, T. J., and Hu, I. H.,(2021) Influencingfactors of cross-border E-commerce consumer purchase intention based on wireless network and machine learning Security and Communication Networks, 19, 1-9. https://doi.org/10.1155/2021/9984213

Niranjan Devkota, Shashwat Dhungana, Seeprata Parajuli, Udbodh Bhandari, & Udaya Raj Paudel. (2021). Nepalese consumers' perception on online shopping challenges and its managerial solution. International Research Journal of Science, Technology, Education, and Management, 1(2), 65–77. https://doi.org/10.5281/zenodo.5726289

Vincent F. Yu, Grace Aloina, Timo Eccarius, (2023). Adoption intentions of home-refill delivery service for fast-moving consumer goods. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 171, 103041, ISSN 1366-5545, https://doi.org/10.1016/j.tre.2023.103041

Чернишова О.С. Формування мережі велосипедного транспорту в містах з низьким рівнем його використання:дис. … канд. техн. наук : 05.22.01. Харків, 2019. 207 c. https://doi.org/10.36910/automash.v2i19.909.

Онлайн-замовлення продуктів харчування з адресною доставко. в Харкові: Онлайн-замовлення продуктів харчування з доставкою додому в Києві: що, де, за якою ціною: Prostobank.ua. URL: https://gx.net.ua/specproekt/pokupki-onlajnv-harkovskie-internet-magaziny-vystroilis-ocheredi.html (дата звернення 15.10.2022).

Онлайн калькулятор: Кабанчик сервіс замовлення послуг. URL: https://kharkov.kabanchik.ua/ua/tag/sluzhba-dostavkiproduktov-pitaniya (дата звернення 15.10.2022).

Птиця Н.В. Формування процесу доставки дрібнопартійних вантажів у логістичній системі роздрібної торгівельної мережі : автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.01. Харків, 2020. 20 с.

Downloads

Опубліковано

2023-09-15

Номер

Розділ

Автомобільний, річковий, морський та авіаційний транспорт