РОЗРОБЛЕННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ У ЖАНРІ ENDLESS RUNNER ЗАСОБАМИ ІГРОВОГО РУШІЯ UNITY

  • I. Ishchenko
  • O. Rudenko
Ключові слова: мобільний застосунок, Unity, C#, Android, мобільна відеогра, ринок, геймплей

Анотація

Розглянуто окремі аспекти розроблення відеогри для мобільної платформи, серед яких вибір системи монетизації, моделі системи збережень і виду шифрування; вирішення проблем продуктивності за допомогою інструментів профілювання, інтеграція Google Play сервісів тощо. Сфокусована увага на тенденціях та перспективах розвитку ринку мобільних розваг і ключових перевагах ігрового рушія Unity, що виявилися корисними при розробці застосунку. Саме цей рушій розробники обирають найчастіше для створення відеоігор для Android та iOS – найбільш популярних мобільних операційних систем. Це можна пояснити тим, що він славиться своєю мультиплатформністю, гнучкістю та доступністю. Проведено аналіз жанрових трендів магазину застосунків Google Play, обрано жанр та найбільш популярні його особливості, що дозволило відсіяти найбільш суттєві специфічні недоліки, зупинитись на найважливіших перевагах та віднайти особливості, які б вирізняли відеогру на фоні ряду найближчих конкурентів. Мета. Розроблення мобільного застосунку в жанрі endless runner, що, з одного боку, наслідує типові геймплейні риси аналогів, а з іншого містить ряд нововведень, які роблять його більш унікальним та захоплюючим. Серед ключових таких особливостей є: повна свобода переміщень персонажа в ігровому просторі, процедурна хаотична генерація перешкод, система досягнень і рекордів та відсутність будь-якої обов’язкової реклами. Розроблено систему збережень, що захищена XOR-шифруванням та перевіркою автентичності. Це дозволило запобігти поширенню файлів збереження між недобросовісними користувачами та в цілому підвищило рівень безпеки застосунку, що є важливим для відеоігор зі змагальними елементами. З іншого ж боку система підтримує хмарні функції, що дозволяє переносити прогрес гравця між різними девайсами за умови авторизації в сервісах GooglePlay.

Завантаження

Дані про завантаження поки що недоступні.

Посилання

1. Майбутнє мобільного геймінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3uTkqz7
2. Світові продажі смартфонів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3uZvMBA
3. Що таке ігровий рушій? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3rCIl53
4. David Baron (2019), Hands-On Game Development Patterns with Unity 2019
5. Jonathan Linowes (2020), Unity 2020 Virtual Reality Projects
6. Silberschatz, Abraham; Korth, Henry F.; Sudarshan, S. (2011). Database system concepts
7. Churchhouse, Robert (2002), Codes and Ciphers: Julius Caesar, the Enigma and the Internet, Cambridge: CU Press
Опубліковано
2022-06-07
Як цитувати
Ishchenko I. Розроблення мобільного застосунку у жанрі endless runner засобами ігрового рушія unity / I. Ishchenko, O. Rudenko // Системи управління, навігації та зв’язку. Збірник наукових праць. – Полтава: ПНТУ, 2022. – Т. 2 (68). – С. 46-50. – doi:https://doi.org/10.26906/SUNZ.2022.2.046.
Розділ
Інформаційні технології

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)