РОЗРОБЛЕННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ У ЖАНРІ ENDLESS RUNNER ЗАСОБАМИ ІГРОВОГО РУШІЯ UNITY
DOI:
https://doi.org/10.26906/SUNZ.2022.2.046Ключові слова:
мобільний застосунок, Unity, C#, Android, мобільна відеогра, ринок, геймплейАнотація
Розглянуто окремі аспекти розроблення відеогри для мобільної платформи, серед яких вибір системи монетизації, моделі системи збережень і виду шифрування; вирішення проблем продуктивності за допомогою інструментів профілювання, інтеграція Google Play сервісів тощо. Сфокусована увага на тенденціях та перспективах розвитку ринку мобільних розваг і ключових перевагах ігрового рушія Unity, що виявилися корисними при розробці застосунку. Саме цей рушій розробники обирають найчастіше для створення відеоігор для Android та iOS – найбільш популярних мобільних операційних систем. Це можна пояснити тим, що він славиться своєю мультиплатформністю, гнучкістю та доступністю. Проведено аналіз жанрових трендів магазину застосунків Google Play, обрано жанр та найбільш популярні його особливості, що дозволило відсіяти найбільш суттєві специфічні недоліки, зупинитись на найважливіших перевагах та віднайти особливості, які б вирізняли відеогру на фоні ряду найближчих конкурентів. Мета. Розроблення мобільного застосунку в жанрі endless runner, що, з одного боку, наслідує типові геймплейні риси аналогів, а з іншого містить ряд нововведень, які роблять його більш унікальним та захоплюючим. Серед ключових таких особливостей є: повна свобода переміщень персонажа в ігровому просторі, процедурна хаотична генерація перешкод, система досягнень і рекордів та відсутність будь-якої обов’язкової реклами. Розроблено систему збережень, що захищена XOR-шифруванням та перевіркою автентичності. Це дозволило запобігти поширенню файлів збереження між недобросовісними користувачами та в цілому підвищило рівень безпеки застосунку, що є важливим для відеоігор зі змагальними елементами. З іншого ж боку система підтримує хмарні функції, що дозволяє переносити прогрес гравця між різними девайсами за умови авторизації в сервісах GooglePlay.Завантаження
Посилання
Майбутнє мобільного геймінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3uTkqz7
Світові продажі смартфонів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3uZvMBA
Що таке ігровий рушій? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3rCIl53
David Baron (2019), Hands-On Game Development Patterns with Unity 2019
Jonathan Linowes (2020), Unity 2020 Virtual Reality Projects
Silberschatz, Abraham; Korth, Henry F.; Sudarshan, S. (2011). Database system concepts
Churchhouse, Robert (2002), Codes and Ciphers: Julius Caesar, the Enigma and the Internet, Cambridge: CU Press