ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Автор(и)

  • K. Nesterenko
  • S. Rahulin
  • I. Syroizhka
  • О. Dmitriev
  • N. Zhivitsky
  • A. Sharabaiko

DOI:

https://doi.org/10.26906/SUNZ.2019.1.129

Ключові слова:

інформаційні системи обслуговування авіаційної техніки

Анотація

У ході експлуатації авіаційної техніки проводиться комплекс робіт за підтримкою і відновленням її коректності і працездатного стану, якщо це необхідно і можливо. Ці задачі вирішуються за допомогою інформаційних систем при обслуговуванні авіаційної техніки. При необхідності і можливості під час експлуатації авіаційної техніки виконується комплекс робіт за підтримки і відновлення її виправданого і виправданого стану. Задачі реєстрації з використанням ІТ-рішень при обслуговуванні авіаційної техніки. Технічне обслуговування літаків є важливою складовою авіаційної системи, яка забезпечує функціонування авіації у всьому світі. У цілому продуктивність повітряного руху зростає, а жорсткі вимоги до серйозної графіки промислових рейсів обумовлюють необхідність збільшення інтенсивності використання повітряних судів. Також продовжується вживання вимог до своєчасного технічного обслуговування. Технічне обслуговування - це комплекс робіт (наборів операцій), який виконується на авіаційному обладнанні під час попередньої і післяопераційної підготовки, зберігання та транспортування з метою підтримки його працездатності. Продукти для технічного обслуговування - це не нові продукти, які виконуються завдання, передбачені в виробничому завданні. Якість технічного обслуговування відображає якості праці інженерно-технічного персоналу авіаційно-технічного обслуговування об'єкта. Першочергова задача системи якості - надавати організації по технічному обслуговуванню гарантовану можливість виробництва надійних виробів. Для оцінки повноти відповідності об'єму і технологіям виконання робіт, наданих виконавцям і передбаченим завданням технічного обслуговування, а також для порівняння результатів роботи різних операторів і співробітників з встановленими стандартами, необхідними для покращення процедури та оцінки ефективності. Якість обслуговування забезпечується технологічним обладнанням і організацією процесу з використанням ІТ-систем, які повинні відповідати правилам, затвердженим компетентними організаціями за технічним обслуговуванням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Rekomendatsiya po sovershenstvovaniyu sistemy upravleniya kachestvom tekhnicheskogo obsluzhivaniya aviatsionnoy tekhniki v ATB grazhdanskoy aviatsii [Recommendation on the improvement of the quality management system for aviation equipment maintenance at maintenance facility in the Civil Aviation]. Moscow: Vozdushnyy transport, 1986, p. 48 (in Russian)

Order no. 209 dd April 20th, 2010 Pro zatverdzhennia Pravyl skhvalennia orhanizatsii z tekhnichnoho obsluhovuvannia (Part145) ta zatverdzhennia Zmin do Pravyl sertyfikatsii orhanizatsii z tekhnichnoho obsluhovuvannia aviatsiinoi tekhniky [About approval of “Maintenance Organization Approvals” (Part-145) and approval of changes to the Rules of Aircraft Maintenance Organizations Certification], К: Ministry of Transport and Communications of Ukraine, 2010, p. 14 (in Ukrainian)

Metodychni rekomendatsii shchodo pryiniatnykh metodiv vstanovlennia vidpovidnosti ta kerivnyi material (AMC&GM) do Pravyl skhvalennia z tekhnichnoho obsluhovuvannia (Part-145) [Guidelines for Acceptable means of Compliance and Guidance material (AMC & GM) to Part-145 Maintenance Organization Approvals], 2011, K, p. 129 (in Ukrainian)

Smirnova N. N., Vladimirov N.I., Chernenko Zh.S., eds Smirnova N. N. (1990) Tekhnicheskaya ekspluatatsiya letatelnykh apparatov [Lifting vehicles maintenance]. Moscow: Transport, p. 423 (in Russian)

Kashtanov V.A. (1984) Polumarkovskie modeli protsessa tekhnicheskogo obsluzhivaniya [Semi-Markov models of maintenance process]. Moscow: Znanie, p. 423 (in Russian)

Gubinskiy A. I. (1982) Nadezhnost i kachestvo funktsionirovaniya ergaticheskikh sistem [Reliability and quality of ergatic systems functioning]. Leningrad: Nauka, p. 269 (in Russian)

Venda V.F. (1975) Inzhenernaya psikhologiya i sintez sistem otobrazheniya informatsii [Engineering psychology and synthesis of information display systems]. Moscow: Mashinostroenie, p. 396 (in Russian)

Galaktionov A.I. (1978) Osnovy inzhenerno-psikhologicheskogo proektirovaniya ASU TP [Fundamentals of engineeringpsychological project]. Moscow: Energiya, p. 160 (in Russian)

Shibanov G.P. (1983) Kolichestvennaya otsenka deyatelnosti cheloveka v sistemakh chelovek, tekhnika [Quantitative assessment of human activities in systems human, technology]. Moscow: Mashinostroenie, p. 263 (in Russian)

Editors: Avduevskiy V. S., et al. (1986) Nadezhnost i effektivnost v tekhnike [Reliability and efficiency in engineering]. Reference book in 10 vol., Moscow: Mashinostroenie, vol. 1 Metodologiya. Organizatsiya. Terminologiya [Methodology. Organization. Terminology] eds Rembezy A. I., p. 223 (in Russian)

Коваленко А.А. Сучасний стан та тенденції розвитку комп'ютерних систем об'єктів критичного застосування / А.А. Коваленко, Г.А. Кучук // Системи управління, навігації та зв’язку. – Полтава . ПНТУ, 2018. – Вип. 1(47). – С. 110-113.

Smirnov N. N, Mulkidzhanov I.K. (1972) Ekspluatatsionnaya tekhnologichnost transportnykh samoletov [Operational technology of transport aircraft]. Moscow: Transport, p. 208 (in Russian)

Kuchuk G., Kovalenko A., Kharchenko V., Shamraev A., "Resource-oriented approaches to implementation of traffic control technologies in safety-critical I&C systems" in book: Green IT Engineering: Components Network and Systems Implementation, Springer International Publishing, vol. 105, pp. 313-338, 2017.

Savenkov M.V., Zakirov R.A. Inzhenerno-tekhnicheskoe obespechenie avtomatizirovannykh sistem upravleniya v aviatsii [Engineering support of automated control systems in aviation]. Moscow: Mashinostroenie, p. 272 (in Russian)

Downloads

Опубліковано

2019-02-05

Номер

Розділ

Інформаційні технології