Розвиток маркетингової стратегії для готелю «Ramada Encore Kiev».
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2017.3(64).877Анотація
УДК 339.138:640.41
Корюгіна Катерина, магістр (економіка), магістр (філософія), доцент. Олексій Сорокін. Університет ISMA, Латвія. Розвиток маркетингової стратегії для готелю «Ramada Encore Kiev». Подано аналіз маркетингової стратегії готелю Ramada Encore Kiev, висвітлено важливість маркетингової концепції та стратегії. Запропоновано способи покращення ситуації за допомогою
маркетингових дій. Теоретичною базою дослідження є змішана модель маркетингу готельної індустрії. Для досягнення поставлених цілей дослідження використано фінансові звіти, дані міжнародних організацій, SWOT-аналіз (при якому враховуються сильні сторони, слабкі сторони, можливості, ризики), PESTEL-аналіз (при якому враховуються політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні, законодавчі чинники) та інші методи. У сучасних умовах готельна індустрія є галуззю, що швидко розширюється й розвивається. Мета цієї роботи – пошук відповідних нових рекламних стратегій, які сприяли б розвитку готельного бізнесу.
Ключові слова: маркетингова стратегія, концепція, удосконалення, готельна індустрія, теоретичні проблеми, статистика, пропозиції.