СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ
Abstract
У статті розглянуто сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу як невід'ємної складової електронної комерції. Проведено аналіз розвитку електронної комерції в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації роботи цільової сторінки (landing page) як універсального інструменту інтернет–маркетингу.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, електронна комерція, лендінг.Downloads
Published
2016-07-06
How to Cite
Фурсова, Н. А. (2016). СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ. Modern Information System and Technologies, (4). Retrieved from https://journals.nupp.edu.ua/mist/article/view/552
Issue
Section
Основний розділ