СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ

Authors

  • Наталія Артемівна Фурсова ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

Abstract

У статті розглянуто сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу як невід'ємної складової електронної комерції. Проведено аналіз розвитку електронної комерції в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації роботи цільової сторінки (landing page) як універсального інструменту інтернет–маркетингу.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, електронна комерція, лендінг.

Author Biography

Наталія Артемівна Фурсова, ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

cтарший викладач

Published

2016-07-06

How to Cite

Фурсова, Н. А. (2016). СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ. Modern Information System and Technologies, (4). Retrieved from https://journals.nupp.edu.ua/mist/article/view/552