Цифровий маркетинг як елемент контролю інновацій
DOI:
https://doi.org/10.26906/EiR.2021.3(82).2369Ключові слова:
цифровий маркетинг, соціальні мережі, , реклама, інтернет-маркетинг, цифрові технології, інструмент управлінняАнотація
Наведено результати дослідження сутності та підходів до тлумачення поняття «цифровий маркетинг», розкрито основні інструменти й методи цього явища. Установлено ефективність впливу впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Визначено поняття, можливості й переваги цифрового маркетингу, проведено аналіз стану ринку цифрового маркетингу в Україні та його сучасних тенденцій. Висвітлено сучасні інструменти управління та розглянуто питання підтримки маркетингових рішень на різних рівнях управління за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і систем. Вказано основні переваги цифрового маркетингу й досліджено важливі відмінності від традиційних засобів комунікації. Визначено головні проблеми на шляху до ефективного використання цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення продажів.
Посилання
Oklander M. A., Oklander T. O., Yashkina O. I. et al. (2018). Digital marketing – a marketing model of the XXII century: a monograph; ed. M. A. Oklander. Odesa: Astroprynt.
Savytska N. L. (2018). Social media marketing: strategies and tools in the B2C market. Marketing and digital technologies. No 1, рр. 20–33 DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.1.1.2017.2
Kalina I. I. (2019). Trends in digital marketing. Scientific Bulletin of the National Academy of Statistics, Accounting and Auditing. No 4, рр. 92–100. DOI: https://doi.org/10.31767/nasoa.4.2019.09
Pechalov O. O. (2019). 24 errors when searching the Internet. Available at: https://webpromoexperts.net/blog/23-osibkipri-prodvizenii-v-internete
Yatsiuk D. V. (2018). Digital marketing: the future of marketing communications in branding. Investments: practice and experience.
Hrytsenko S. I. (2017). Digital marketing is a new paradigm for the development of educational clusters in the context of globalization. Bulletin of Economic Science of Ukraine. No1 (30), рр. 29–31.
Ruban V. V. (2017). Digital marketing: the role and features of use. Economic Bulletin of the Zaporizhzhia State Engineering Academy. Issue 2-2 (08), рр. 20–25.
Marchuk O. O. (2018). Digital marketing as an innovative management tool. Economy and Society. No 17, рр. 296–299. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43
Karpischenko O. O., Lohinova Yu. E. (2019). Digital marketing as an innovative communication tool. Electronic archive of Sumy State University. Vol. 8. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua


