СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ

Автор(и)

  • Наталія Артемівна Фурсова ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

Анотація

У статті розглянуто сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу як невід'ємної складової електронної комерції. Проведено аналіз розвитку електронної комерції в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації роботи цільової сторінки (landing page) як універсального інструменту інтернет–маркетингу.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, електронна комерція, лендінг.

Біографія автора

Наталія Артемівна Фурсова, ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

cтарший викладач

Downloads

Опубліковано

2016-07-06

Як цитувати

Фурсова, Н. А. (2016). СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ. Новітні інформаційні системи та технології, (4). вилучено із https://journals.nupp.edu.ua/mist/article/view/552