СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ
Анотація
У статті розглянуто сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу як невід'ємної складової електронної комерції. Проведено аналіз розвитку електронної комерції в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації роботи цільової сторінки (landing page) як універсального інструменту інтернет–маркетингу.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, електронна комерція, лендінг.Downloads
Опубліковано
2016-07-06
Як цитувати
Фурсова, Н. А. (2016). СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ. Новітні інформаційні системи та технології, (4). вилучено із https://journals.nupp.edu.ua/mist/article/view/552
Номер
Розділ
Основний розділ