СУЧАСНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У WEB-РОЗРОБЦІ

  • Наталія Артемівна Фурсова ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

Анотація

У статті розглянуто сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу як невід'ємної складової електронної комерції. Проведено аналіз розвитку електронної комерції в Україні. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації роботи цільової сторінки (landing page) як універсального інструменту інтернет–маркетингу.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, електронна комерція, лендінг.

Дані про автора

Наталія Артемівна Фурсова, ПНТУ ім. Юрія Кондратюка

кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

cтарший викладач

Опубліковано
2016-07-06
Як цитувати
Фурсова НаталіяАртемівна Сучасні можливості та інструменти інтернет-маркетингу у web-розробці / НаталіяАртемівна Фурсова // Новітні інформаційні системи та технології. – Полтава: ПНТУ, 2016. – Т. (4). – Режим доступу: https://journals.nupp.edu.ua/mist/article/view/552 (дата звернення: 16.04.2024).