Розвиток туристичної бізнес-індустрії

  • Nadiia Bakalo Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
  • Viktor Hryshko Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Ключові слова: туристична галузь, туристичний бізнес, стратегічні цілі, туристичні підприємства, фактори

Анотація

Розглянуто туристичну галузь як одну з провідних галузей у сфері структурної перебудови економіки, що характеризується певними властивостями і функціями. Виконано аналіз показників розвитку туристичної галузі України. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної мети розвитку туристичного бізнесу. Стратегічний план повинен орієнтуватися на досягнення цієї мети, та бути синхронізованим із темпами розвитку ринкової економіки, а також узгодженим з політикою структурних реформ. Виділено основні фактори розвитку туризму. Визначено перспективи поліпшення туристичного бізнесу і підвищення ефективності роботи туристичних підприємств за рахунок тенденцій розвитку туризму, які будуть обирати туристи, а саме: вони обирають  невідомі пункти призначення, гастротуризм, збільшення кількості днів бізнес-турів, розширення переліку послуг готельно-ресторанних підприємств, зростання інвестицій у новітні технології туристичного бізнесу, збільшення кількості сімейних поїздок на противагу одиночним, поїздки стануть більш свідомими. Усе більше зроблено акцент на екологію та її збереження.

Дані про авторів

Nadiia Bakalo, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат економічних наук, доцент

Viktor Hryshko, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Diachenko L.P. Economics of tourism business: Tutorial. – K.: Center for Scientific Literature , 2007. – 224 p.
2. Hurova D.D. Modern Geography of Tourist Arrivals and World Trends in Tourism Development // Scientific Announcer of Kherson State University В.8. 2018, pp. 239–243.
3. Features of development of forecasts of development of tourist industry. [Electronic resource] // – Access mode: http://tourlib.net/statti_eng/orlova2.htm.
4. Zhuk I. The current state and prospects of tourism business development in Ukraine // Announcer of Lviv National University. International Relations Series. 2008. Issue 24. P .71–76.
5. Brokai , R . (2014). Local Government` s Role in the Sustainable Tourism Development of a Destination. European Scientific Journal, 10 (31), 103–117.
6. Chang, J. (2011). Introduction: Entrepreneurship in Tourism and Hospitality: The Role of SMEs. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 16 (5), 467-469.
7. Fernandes , P. (2016). What is Entrepreneurship? Retrieved 02 25, 2017, from World wide web: http://www.businessnewsdaily.com/2642-entrepreneurship.html
8. Javier ,AB,& Elazigue ,D.B.(2009). Opportunities and Challenges in Tourism Development Roles of Local Government Units in the Philippines . Retrieved 02 25, 2017, from World wide web : http://www2.gsid.nagoya-u.ac.jp/blog/anda/files/2011/08/5-rolesjaviere38080.pdf
9. Blanke , J., Chiesa , T. (2011). Travel and Tourism Competitiveness Report 2011. In: The World Economic Forum Publications (pp. 396–397). Geneva.
10. Compendium of Tourism Statistics (2011). Data 2005–2009, 2011 Edition. Madrid: UNWTO. 640 p. Impact of Global Economic Crisis on Local Tourism Destinations: Survey Report 2009. Madrid: UNWTO. 17 p.
11. OECD (2012). Tourism Trends and Polices 2012. Organization for Economic Co-operation and Development, Paris. Smeral , E. (2001).
12. Beyond the myth of growth in tourism. Tourism Growth and Global Competition, Reports of the 51st Congress, 43: 3–38.
13. Tourism Development after the Crises. Global Imbalances - Poverty Alleviation. Edited by Prof. Dr. Peter Keller and Prof. Dr. Thomas Bieger . Berlin , 2011. 248 p.
14. Chernysh Scientific and methodological aspects of business management and organizational development of the tourism sector enterprises of Poltava region in the context of sustainable development // I.Chernysh ,V. Makhovka // The Baltic Journal of Economic Studies . - Vol . 3 (2017) No . 5. – p.436– 443.
15. Muro J, Gálvez CS, Sanz M.D.M.Z. The impact of ecommerce on the tourist purchase decision : an empirical analysis [J]. Alcamentos 2007; 30 (9): 1135-1157.
Опубліковано
2019-09-27
Як цитувати
Bakalo Nadiia Розвиток туристичної бізнес-індустрії / Nadiia Bakalo, Viktor Hryshko // ЕКОНОМІКА І РЕГІОН Науковий вісник. – Полтава: ПНТУ, 2019. – Т. (3(74). – С. 39-43. – doi:https://doi.org/10.26906/еір.2019.3(74).1760.
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ