Переваги впровадження бенчмаркінгу в зовнішньо- економічну діяльність промислових підприємств України.

  • Ірина Володимирівна Амеліна Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Ключові слова: бенчмаркінг, зовнішньо- економічна діяльність, конкуренція, стратегія, маркетинг

Анотація

Досліджено сутність та особливості впровадження бенчмаркінгу. Обґрунтовано необхідність і переваги використання бенчмаркінгу в діяльності промислових підприємств України. Виявлено вплив інструментарію бенчмаркінгу на вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності промислового підприємства, який забезпечує підвищення конкурентоздатності промислового підприємства та його стабільне становище на ринку серед лідерів галузі виробництва.

Дані про автора

Ірина Володимирівна Амеліна, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і логістики

 

Посилання

1. Arenkov Y. Benchmarking i marketingovyie resheniya [Elektronniy resurs] / Y. Arenkov, E. Bashev. – Rezhim dostupu: http://www.marketing. spb.ru.
2. Arefeva E.V. Benchmarking kak instrument povyisheniya konkurentosprosobnosti kompanii / E.V. Arefeva, O.V. Arefev // Ryinok kapitala – M., 2000. – № 1-2.
3. Benchmarkinh yak metod konkurentnoho analizu: perevahy ta nedoliky [Elektronnyi resurs] / Sesiia v Ukraini – Rezhym dostupu: http://sesia.in.ua/archi-ves/96.
4. Benchmarkinh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti kompanii. Upravlenye kompanyei. – 2010. – №1 [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.management.com.ua/ct/ct003.html.
5. Van der Veik H. Benchmarking [Elektronnyi resurs] / Van der Veik H. – Rezhym dostupu: http://www.devbusiness.ru.GH Watson Strategic benchmarking stimulates the development of the enterprises / GH Watson // Business Excellence. - 2006. - №9. - from. 27-31.
6. Vatson G.H. Strategicheskiy benchmarking stimuliruet razvitie predpriyatiy / G.H. Vatson // Delovoe sovershenstvo. – 2006. – № 9. – S. 27–31.
7. Dolinska Ye.B. Benchmarkinh ta yoho vykorystannia pry provedenni marketynhovykh doslidzhen za dopomohoiu internet / Ye.B. Dolinska [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu: http://isep1.narod.ru/pub/Dolinska.htm
8. Dunska A.R. Benchmarkynh yak metod pidvyshchennia i zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv na zovnishnikh rynkakh / A. R. Dunska [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.rusnauka.com/28_OINXXI_2010/Econo-mics/72205.doc.htm.
9. Kemp S. Robert Legalnyiy promyishlennyiy shpionazh: Benchmarking biznes-protsessov: tehnologii poiska i vnedreniya luchshih metodov rabotyi vashih konkurentov/ Robert S. Kemp : per. s angl., pod red. O. B. Maksimovoy. – Dnepropetrovsk: Balans-Klub, 2004. – 416 s.
10. Kovalenko O.V. Sutnist ta osoblyvosti benchmarkinhu v antykryzovomu upravlinni / O.V. Kovalenko / Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky. – 2009. – № 3. T.1. – S. 141 – 145.
11. Mekhanik O.V. Benchmarkinh dlia Ukrainy: poshuk vlasnoi stratehii innovatsiinoho rozvytku Ukrainy / O.V. Mekhanik // Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini. – 2008. – №3 (82). – s. 73–78.
12. Saveliev Ye.V. Novitnii marketynh / Ye. V. Saveliev, S.I. Chebotar, D.A. Shtefanych ta in. / red. Ye.V. Savelieva. – K.: Znannia, 2008. – 420 s.
13. Stelmakh M. Benchmarkinh yak instrument vyznachennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva / M. Stelmakh, T. Soroka // Visnyk TNEU. – 2012. – №1. – S. 53–61.
14. Tikhonov Yu. V. Benchmariknh i biznes-rozvidka yak skladovi uspishnoho rozvytku biznesu / Yu. V. Tikhonov // Aktualni problemy ekonomiky. – 2011. – №9 (75). – S. 126–132.
Опубліковано
2016-09-08
Як цитувати
Амеліна ІринаВолодимирівна Переваги впровадження бенчмаркінгу в зовнішньо- економічну діяльність промислових підприємств україни. / ІринаВолодимирівна Амеліна // Науковий журнал «Економіка і регіон». – Полтава: ПНТУ, 2016. – Т. (4(59). – С. 53-60. – doi:https://doi.org/10.26906/EiR.2016.4(59).1113.
Розділ
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ